Oproep – Het Bloggers Interview! Geef je op….

oproepjebloggersinterview

Elke zondag is het hier tijd voor het Bloggers Interview. Een blogger krijgt dan de kans om zichzelf en haar blog voor te stellen, ik krijg er elke week hele leuke reacties op en er zijn dit jaar 50 interviews online gekomen dat is echt te gek gewoon! Ik had niet verwacht dat jullie het zo leuk vonden om de verhalen te lezen. Omdat ik regelmatig de vraag krijg of het in 2016 doorgaat kan ik vanaf nu zeggen.. JA….Β 

Je kunt je vanaf nu opgeven voor de Bloggers Interviews voor 2016.
Dus wil jij jou blog ook voorstellen, of vind je het leuk om nieuwe lezers te krijgen?

Stuur dan een mailtje naar p.kleijn9@upcmail.nl met het onderwerp: Aanmelding Bloggers Interview 2016
en wie weet sta jij volgend jaar met je blog in het zonnetje!
(verdere instructies krijg je via de mail)

Vind jij de interviews leuk om te lezen?

10 gedachtes over “Oproep – Het Bloggers Interview! Geef je op….

  1. Morgaine zegt:

    Of ik ze leuk vind om te lezen, soms wel, soms niet. Zodra ik lees dat het om een niche blog gaat en dat is best wel vaak, dan lees ik het eigenlijk maar half of ben al weg. Maar dat is ikke, hahahaha ik heb daar dan niets mee, dus ja waarom dan verder lezen of doorklikken. Een aantal heb ik zeker wel gedaan, maar dan toch, niet iets voor mij zover, maar wat niet is, kan komen πŸ˜€

    Tip, je kunt natuurlijk ook zelf aan iemand vragen of ze mee willen doen πŸ˜‰
    X

  2. Pirre zegt:

    Leuk dat je er weer mee verder gaat! Die van mij komt binnenkort online (had je de vernieuwde versie goed binnen gekregen?). Ben benieuwd wat mensen er van vinden πŸ˜€

Geef een reactie

