Een nieuwe zonnebril van Cheapass!

IMG_9028
Hoe irritant is het om met spleetoogjes ergens naar te kijken als het zonnetje schijnt? Zelf krijg ik er altijd hoofdpijn van als ik niet gewoon kan kijken en ook met autorijden heb ik het liefst een zonnebril op. Mijn oude bril zit vol krassen dus de nieuwe bril van Cheapass komt zeker goed van pas.

Zelf heb ik natuurlijk een gewone bril, maar ik kan op zich wel zonder zeker met autorijden is het eigenlijk nog geen probleem. Ik heb mijn bril vooral voor de computer en lezen enzo!

Zoals ik al zei zit mijn oude bril vol krassen dus die was wel aan vervanging toe, maar ik gaf mezelf eigenlijk nooit kans om een nieuwe te vinden. Van Cheapass zonnebrillen kreeg ik een zonnebril toegestuurd en ik ben er super blij mee.

IMG_9020

Hij heeft wel dezelfde kenmerken als m`n gewone bril zo met het montuur aan de bovenkant en de onderkant glas. Het matte zwart vind ik ook erg mooi en hij is gelukkig niet heel zwaar.

IMG_9024

IMG_9022

IMG_9037

Zonnebrillen online uitzoeken is natuurlijk wel een risico omdat je niet weet of hij goed zit en of hij uberhaubt wel leuk staat ๐Ÿ˜‰ maar deze vind ik goed gelukt, toch?

Dit artikel is geschreven in samenwerking!

Heb jij een zonnebril?

Een gedachte over “Een nieuwe zonnebril van Cheapass!

  1. Morgaine zegt:

    Ja echt wel, zeker nu juist, en als het regent ook, hahahaha op de fiets, bescherming en beter kijken, ik wil nog een nachtbril nu, voor de donkere dagen als ik op de fiets zit, als het dan regent of enorm waait, dat ik ook dan mijn ogen kan beschermen en kan blijven kijken, normaal ipv mijn hoofd naar beneden te moeten houden.

    X

Geef een reactie

