TAG | Unsuccessful Adulting

TAG Unsuccessful Adulting
Volwassen zijn, hoe graag willen we dat allemaal zijn als je jong bent! En als je jezelf dan eindelijk volwassen mag noemen wil je het liefst zo snel mogelijk weer terug. Via via kwam ik deze TAG tegen eens kijken in 12 vragen hoe niet volwassen ik ben, want zeg eerlijk 28 jaar en dan nog kinderprogramma`s kijken?

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Deze week heb eigenlijk niet echt heel erg bijzonder gevarieerd en goed gegeten moet ik bekennen… Het meest onvolwassen eten dat er deze week in is gegaan is toch wel de chocolade letter van dit jaar 😉 stiekem wil ik heel graag een chocolade advent kalender sssst…

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
De laatste weken eigenlijk nooit, voorheen gebeurde het weleens en ik word rond die tijd wel moe, maar ik blijf gewoon als een echte die-hard zitten haha! eerder dan 00:00 wordt het niet!

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Het laatste wat ik heb gekeken is  Boes Boes (oeps) echt wel een kinderprogramma uit mijn jeugd, maar ik kwam het met zappen tegen en ben blijven hangen

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Wat ik vergeten ben, uhm… dat ben ik vergeten.. haha nee grapje dat is de container halen enne dat is nog niet gebeurd, toch maar eens doen dan..

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Ik heb niet echt een pyjama dus, nee dat dan weer niet! Volwassen he? 😀

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
Dat is denk ik, met make-up gaan slapen! Tja ik heb gewoon geen zin om het er s`avonds af te halen punt 😛

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
In de la? ik neem niet eens de moeite om enkele daar in te leggen, ik laat ze wachten bovenop de tv in de slaapkamer tot zijn maatje hem komt vergezellen!

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
De middelvinger gebruik ik tegenwoordig wel eens, ik hou ervan dat deze er nu is haha

9. Wat is je meest nederige eigenschap?
Ik vind het heerlijk om met de liedjes van K3 mee te zingen (uhm….. oke)

10. Wanneer is voor het laatst het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Ik ben niet zo`n kookprinses helaas, het laatste wat mislukte was een poging tot lasagne

11. Welke tic komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Vaak speel ik dan met mijn haar, een plukje ronddraaien of ik kriebel aan m`n neus!

12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?
Ik heb ze allemaal weer naar boven moeten halen, maar de laatste was de rekening van de auto, omdat ik weet wat erin zit haha

Nou zo onsuccesvol ben ik toch nog niet dacht ik zo? De vragen moet je uiteraard met een knipoog zien 😉 Toch vond ik het leuk om te doen en ik daag jou ook uit om hem over te nemen, op je blog of hieronder! Ik ben benieuwd 🙂

Wat is jou meest ranzige gewoonte?

Geplaatst in: TAG | Getagd:

2 gedachtes over “TAG | Unsuccessful Adulting

  1. Morgaine zegt:

    Ik blijf eigenlijk bij vraag 1 hangen, onvolwassen eten? Wat is nu weer onvolwassen eten.. alles is eten in mijn boek en er is niet speciaal kinder eten, zelfs als je een potje olvarit zou nemen voor baby’s sommige mensen zijn zo ziek dat ze sonde voeding nog fijner dan een pot olvarit moeten eten, en dan via infuus.. en soms kun je niet anders dan een potje olvarit eten.

    Nou goed, my 2 cents, hahaha Ik vind die vraag dus niet thuis horen in deze lijst 😉

    En de pyama of ochtenjas zie ik dan ook voor mij, dat doe ik bijna wekelijks, als ik mijn vuilnis weg ga brengen? Was vroeger vaak ook veel normaler misschien dan nu, maar goed, ik ga liever huishouden en de vieze dingen doen voordat ik ga douchen, dus.. hop croqs aan en heel ouderwets in mijn ochtendjas de bende weg brengen.

    X

  2. Sabine zegt:

    Hahaha Boes! Dat was zó leuk! Ik heb laatst een website gevonden met al die oude kindertekenfilms en stiekem wat gekeken. Wat een jeugdsentiment dat zeg 😉 Gelukkig ben ik blijkbaar toch wel volwassen(er) geworden en was ik het al snel zat hahaha

Geef een reactie

