Bloggers Interview: Miriam – megapirre.wordpress.com


Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Miriam van megapirre

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hoi! Ik ben Miriam (ook wel Pirre, vandaar mijn blognaam!). Mijn hobby is natuurlijk bloggen, dat doe ik met erg veel plezier. Ik doe aan stijldansen (ook wedstrijden) en ik heb een tijdje terug ook aan kickboksen gedaan (omdat dat zo’n goede combi was met dansen hihi). In november ben ik voor de tweede keer 29 geworden (snappie?), maar ik voel me nog steeds jong, fris en fruitig!

Miriampirre

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
http://www.megapirre.wordpress.com is de blog waar je moet zijn als je meer over mij te weten wilt komen. Waarom mijn blog in hemelsnaam ‘Megapirre’ heet? Ik word al sinds mijn 1e levensjaar Pirre genoemd, daarna was het een (on)logische stap naar ‘Megapirre’ (Pirre was helaas al bezet…). Ik schrijf over mijn dagelijkse leven, grappige dingen die ik tegenkom, verhalen over mijn ervaringen, ergernisjes, roze (yay, roze!), mijn schoenentik en nog veel meer leuks. Ik houd van lekker gek doen, samen met babe. En nee…dat is geen biggetje, maar de bijnaam van m’n vriend.

Miriampirre2

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Inmiddels heb ik een poosje terug mijn 1e blogverjaardag gehad *yay*!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Ik heb sinds begin dit jaar een fulltime baan, waar ik errrrg blij mee ben! Ik begon met bloggen omdat ik (onder andere) eigenlijk teveel tijd had, dat heb ik nu dus niet meer. Ik blog als hobby en daarnaast werk ik in een hoortoestellen winkel als hooradviseur 😀

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Die moesten eerst een beetje wennen denk ik, maar ze vonden het wel erg leuk! Ze waren er gewoon niet zo bekend mee, maar nu weten ze niet beter als ik weer heel kunstig een selfie sta te maken midden in een winkel. Babe is de laatste tijd ook steeds meer op mijn blog te vinden, hij schrijft de liefste dingen (bijna geheel vrijwillig hihi).

Miriam3

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven?
(bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Het was in het begin een beetje zoeken naar een fijn ritme wat goed te combineren is met mijn fulltime baan. Maar, ik heb het gevonden. Er komt twee keer per week een post online, op de woensdag en op de zaterdag. Daarnaast ga ik meestal in het weekend al mijn favoriete blogs bij lezen, heerlijk om te doen

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Waar niet van?! Ik blog wat ik ben, ik ben wat ik blog. Het kan werkelijk over van alles gaan. Iets raars wat ik in de winkel zie, iets stoms wat ik mee heb gemaakt, iets gaafs wat ik heb gedaan, iets roze (yay, roze!), schoenen, nagellakjes en nog veel meer! Zo heb ik bijvoorbeeld de ‘never seen before’ foto rubriek. Dit zijn foto’s die eigenlijk gewoon ontzettend mislukt, stom, wazig, ’ik lijk er dik’, lelijk of gewoon niet blogwaardig zijn. Die gaan bij mij dus gewoon lekker online, heerlijk om niet alleen maar ‘perfecte foto’s’ te posten =D

Miriampirre3

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Voornamelijk herinneringen voor mijzelf (en ook voor mijn familie/vrienden) creëren. Een blog waar ik later trots op terug kan kijken, op al mijn belevenissen samen. Onmogelijk om allemaal goed te onthouden (ik heb een geheugen als een zeef!). Ook wil ik graag mijn verhalen delen. Wellicht zet ik iemand aan het denken, raak ik iemand of help ik er een persoon mee.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jaaa, natuurlijk! Je kan me vinden op http://www.instagram.com/megapirre (nog niet zo lang geleden aangemaakt, werd toch een keertje tijd…) en ik ben te vinden op Bloglovin’ onder de naam Pirre (tja, daar kon Megapirre dan weer niet…).
Vind je mij (oké…mijn blog) leuk en wil je op de hoogte blijven van al mijn belevenissen?! Volg mij dan (dat vind ik dan weer leuk!).

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Blijf je zelf, ga geen dingen schrijven omdat die ‘hip zijn’ of omdat je denkt dat anderen dat graag lezen. Schrijf lekker over dingen die JIJ leuk vindt om te doen.

Miriam heel erg bedankt voor je deelname aan het interview, en met die herinneringen gaat dat zeker wel goed komen denk ik 🙂

Ken jij Miriam al?

4 gedachtes over “Bloggers Interview: Miriam – megapirre.wordpress.com

  1. Morgaine zegt:

    Hahahaha wat leuk om Pirre hier te zien, JA kan ik nu volmondig zeggen, weet niet meer hoe, maar ik ken haar al, en lees haar heel erg graag, zie haar erg graag! 😀

    X

Geef een reactie

