5 Nieuwe leuke blogs die ik ben tegenkomen!

5nieuweleukeblogs
Ik vind het heerlijk om op Bloglovin en op Facebook rond te snuffelen naar nieuwe leuke bloggers. Vandaag deel ik er weer een aantal met je die ik de laatste tijd ben gaan volgen!

1. Beautystijl.nl

beautystijlnl

2. Girlonthewhitebike.nl

girlonthewhitebikenl

3.ย Streetsahead.nl

streetsaheadnl

4.ย Montevie.nl

montevienl

5. Chickslovehappiness.com

chickslovehappinesscom

Ik vind ze zeker een aanrader waard om even langs te gaan als je ze nog niet kent ๐Ÿ˜€

Ken jij deze 5 bloggers al?

12 gedachtes over “5 Nieuwe leuke blogs die ik ben tegenkomen!

  1. Lifetimes zegt:

    Wat leuk dat je deze blogs even aandacht geeft. Girlonthewhitebike is en grote favoriet van mij, maar de rest ken ik nog niet. Ik ga maar eens een kijkje nemen, haha. Xx

  2. Dalinka zegt:

    Altijd leuk om weer nieuwe blogs te ontdekken. De meeste hiervan kende ik nog niet, dus ik ga een kijkje nemen. Op het eerste oog zien ze er allemaal gezellig uit, dus ben benieuwd!:-D

  3. Linda zegt:

    Ah wat leuk dat je mijn blog noemt, een groot compliment! ๐Ÿ™‚ De blogs die ik nog niet ken ga ik even bekijken nu!

  4. aroundsan zegt:

    Beautystijl en Chickslovehappiness ken ik nog niet. Ik klik gelijk even door! Vooral de laatste lijkt me een leuke blog. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

