December Daily Plog 8 december 2015

DDplog8122015
8 december. Vandaag heb ik mijn zinnen gezet om de keuken helemaal op te ruimen. Dit was de laatste tijd net een opslag.. ik zal je de before foto`s besparen want pfoei.. maar je kan nagaan van 11u tot 16u bezig te zijn geweest is het weer heerlijk opgeruimd!

Goedemorgen

20151208_094429

Even uitrekken hoor, goedemorgen maatje

20151208_094616

We worden even wakker met z`n drieën

20151208_113844

Ik maak even de plog, zo kan ik de rest van de dag mezelf op de keuken storten

20151208_115800

Het lukt aardig, zo gezellig als alles weer netjes is!

20151208_122605

Mathieu is weer gaan werken en na het eten maak ik even een artikel

20151208_153935

En daarna kijk ik lekker Utopia lifestream hihi en doe ik een paar woordzoekers.

20151208_182757

3 gedachtes over “December Daily Plog 8 december 2015

  1. Morgaine zegt:

    Een simpel maar fijn dagje weer dus, en Utopia, dat liet je van de week ook al zien, bestaat dat nog, hahaha ik ben gestopt in jan. heb nog wel even gekeken wie er werkelijk uit wilden en gingen en wie er bleven en wie de nieuwe mensen zouden worden, maar mijn interesse ben ik ervoor kwijt nu. totaal en compleet.

    En je keuken of eigenlijk je hele huis aan kant is toch gezellig en fijner, hahaha rust in het hoofd vaak! En als ik nu kijk? CRISIS, maar ik ga zo even werken weer, morgen weer een dag 😉

    X

      • Morgaine zegt:

        Oh, geen misverstanden, ik heb meestal zo’n jaar, dat eerste jaar dus, daarna ben ik gewoon gestopt maar kan ook zo ineens weer inhaken ergens als ik ineens ff niks anders heb, hahahaha dat is ook zo! Maar ik blog nu he, dus meestal zit ik rond die tijd hier achter de laptop 😉

Geef een reactie

