De interieur TAG `Chistmas Edition`

IMG_9049
De interieur tag kom ik regelmatig tegen op blogs en ik vind hem erg leuk om bij andere te lezen. Nu leek het mij leuk om er door de decembermaand een Christmas Edition van te maken… dus de vragen beantwoord in kerstsfeer!

*Mijn favoriete items in huis met kerst zijn…
Dit is zeker zonder twijfel deze klok, de arrenslee en het treintje rijden rond en hij kan met en zonder geluid. Ik ben er echt helemaal verliefd op!

IMG_9042 IMG_9044

*Ik zou het liefst nog willen aanschaffen…
Er is van hetzelfde merk als de klok hierboven ook een hele bierbrouwerij, deze willen we ook graag nog aanschaffen, maar is erg duur helaas

*Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor de kerst in huis, dan doe ik dat bij…
Intratuin, zeker weten ik vind dat ze daar zoveel en zulke mooie spullen hebben (de Intratuin in Halsteren dan wel te verstaan)

*Ik verschil (niet) heel veel van smaak met mijn partner…
Ja best wel, Mathieu is van de traditionele rode kerst en overal lichtjes en dingetjes en ik heb liever wit/zilver met blauw of als ik het een keer voor elkaar krijg roze haha

*Dit kerstitem zou ik zo snel mogelijk weg willen doen…
We hebben een afschuwelijke glitterbom hertenhoofd die licht geeft, gelukkig hangt hij dit jaar niet omdat hij niet zo stevig meer is, maar het liefst gooi ik hem de laan uit!

*Kerst-accessoire dat echt typisch Patricia is…
Blauw, glitter echt heerlijk! Prachtige kerstkleur vind ik ook al is het geen traditionele kerstkleur het geeft toch iets winters vind ik!

IMG_9050

Ik hoop dat jullie deze kerst editie van de interieur tag leuk vonden.. je mag hem natuurlijk overnemen op je blog, of laat je antwoorden in een reactie achter!

Welke kleur is de kerst bij jou dit jaar?

5 gedachtes over “De interieur TAG `Chistmas Edition`

  1. Mariska zegt:

    Ik houd van bordeaux rood en wit met glitters! Een beetje standaard, maar een klassieker 🙂 Die klok is echt prachtig!

  2. Morgaine zegt:

    Wat is die klok prachtig! En als je nu al dat hertenhoofd niet hebt hangen, waarom dan niet meteen weg doen NU, hahaha ja zo doe ik het dan hoor, waarom laten liggen en zitten…. misschien kun je hem nog meegeven aan iemand die er wel blij mee is voor zolang die het nog doet.

    En kleuren? Uhm gewoon de dageljkse, geen boom, geen deco, dus het hangt van de kaarten af die ik krijg die ik wel hang, hahaha

    X

Geef een reactie

