Christmas Wishlist 2015

WISHLISTCOLLAGE
Wij vieren kerst natuurlijk gezellig met familie, lekker een hapje en een drankje erbij. Maar ook hebben we cadeautjes en dan komt de vraag, wat zou jij graag willen hebben met kerst? Dus de lijstjes moeten worden gemaakt! Vandaag deel ik mijn wishlist voor dit jaar met jullie..

Natuurlijk staan er Blond Amsterdam items op šŸ™‚

christmaswishlist1

1. Kerstschaal groot 1
2. Kerstschaal groot 2
3. Kerstschaal kleinĀ 3
4.Ā Kerstschaal kleinĀ 4
5.Ā Kerstschaal kleinĀ 5
6.Ā Kerstschaal kleinĀ 6
7. Telefoon Cover samsung s5
8. Beautyqueen mok
9.Ā Kerstschaal kleinĀ 7
10.Ā Kerstschaal klein 8
11. Telefoon Cover samsung s5

christmaswishlist2

12. Veren armbandje
13. Face Brush van Real Techniques
14. Infinety armbandje
15. Mooi wit REGAL horloge
16. Armbandje
17. Maybeline Oogschaduwdoosje
18. Oogschaduwkwasten van Real Techniques
19. Setje van 3 armbandjes
20. Utopia jaar magazine
21. Cadeauverpakking van mijn favoriete geurtje van Van Gilz

Wat staat er op jou kerst wishlist (als jullie aan cadeautjes doen)?

2 gedachtes over “Christmas Wishlist 2015

  1. kalliopia zegt:

    Wat een leuke armbandjes! Een witte horloge zou ik niet durven aandoen omdat ik hem meteen vuil zou maken helaas.
    Van real techniques staan er ook enkele kwasten op mijn wishlist. Hele leuke lijst!

Geef een reactie

