Spammen maar!


Vandaag mogen jullie weer eens lekker ongegeneerd spammen hieronder in de comments.. dus heb je een blog/facebook/instagram of twitter account, gooi hem lekker hieronder en vertel ons wat we zoal bij jou kunnen vinden! altijd leuk om nieuwe social media en bloggers te ontdekken!

12 gedachtes over “Spammen maar!

  1. Mariska zegt:

    Heel lief dat we even mogen spammen!

    Mijn blog is pas 2 weken oud, maar ik doe het met plezier πŸ™‚ ik schrijf over beauty en lifestyle, deel mijn ontdekkingen en tips. Mijn blog is http://www.matteandshimmer.nl

    Ik vind het lief als je even komt kijken πŸ™‚ op mijn blog staan in de sidebar links naar Facebook, instagram en bloglovin. Ik hoop dat je het leuk vindt πŸ™‚

    Dankjewel!

  2. bonapetit zegt:

    Goed idee, dat spammen!

    Lekker eten, makkelijk en niet te duur daar gaat mijn blog http://www.bonapetit.nu over. Maar ook goede tips & tricks voor het kerstdiner of koken voor veel mensen. Ik nodig jullie van harte uit om eens te komen kijken op mijn blog!
    Met smakelijke groet, Astrid

Geef een reactie

