Onze kerstversiering 2015!

IMG_0673BLOG
Dit jaar waren we wat eerder met onze kerstversiering. Normaal wachten we altijd tot 6 december (in ieder geval na sinterklaas) maar dit jaar stond het begin al iets eerder. Mathieu kwam met een kerstboom thuis en ja dat is natuurlijk zonde en onzin om die weken lang onopgetuigd te laten staan. Ik heb afgelopen week de laatste spulletjes neergezet en vandaag kan ik het dan eindelijk met jullie delen!

Onze kerstboom, hij is wat takken betreft erg slap, dus er kon niet heel veel in. De boom is wit/zilver en blauw dit jaar

IMG_0623BLOG

Op het aquarium

IMG_0636BLOG

Op de tv

IMG_0643BLOG

Minoes geniet ook duidelijk even van de decoratie hihi en vooral de warme kachel

IMG_0654BLOG

Op de salontafel hebben we een minidorpje gemaakt

IMG_0641BLOG

Het raamkozijn

IMG_0647BLOG

In de keuken

IMG_0652BLOG

Van buitenaf

IMG_0700BLOG

En boven in de slaapkamer

IMG_0710BLOG

Ook Tijger is helemaal weg van dit kussen…

IMG_0685BLOG

IMG_0684BLOG

Vinden jullie de kerstversiering ook altijd zo gezellig met al die lichtjes enzo?

5 gedachtes over “Onze kerstversiering 2015!

  1. Morgaine zegt:

    jaaaaaaaa op de tv, hahaha ik heb al enige jaren een flatscreen en dat mis ik weleens zo’n andere tv waar je nog wat op kunt zetten, lol.

    het ziet er gezellig uit, ja ik vind dat wel gezellig, al heb ik nu nul aan lichtjes en versiering, oh wacht, 1 krans in een schaal met 1 kerstbal ๐Ÿ˜‰

    X

Geef een reactie

