December Daily Plog 16 december 2015

DDplog16122015
December Daily Plog 16 december 2015

Ik heb vandaag heel weinig foto`s gemaakt.. ik had een beetje een Bleh dag, die voelde ik de dag ervoor al opkomen maar doordat we eruit zijn gegaan is dat weggezakt, helaas kwam die vandaag terug..

Goedemorgen, het weer is net zoals hoe ik me voel

20151216_100628

Ik maak de plog en het artikel wat ik vergeten was de vorige avond oeps..

20151216_102717

Check op nieuwe vacatures

20151216_103408

Trixy houd me tussendoor gezelschap

20151216_104231

Ik geef de banner van m`n blog een kersttintje, had je het al gezien?

cropped-blogheademetkerstbomen

En ik schrijf 28 kerstkaarten zodat die de deur uit kunnen zsm

IMG_20151216_142254

Verder doe ik helemaal niks als alleen maar wat youtube kijken, blogjes bijlezen en ga ik rond 22:15 al richting bed en hopen dat het morgen beter is.

Hoe overleef jij een `bleh`dag?

Een gedachte over “December Daily Plog 16 december 2015

  1. Morgaine zegt:

    Ja nu wel gezien je banner, heel eerlijk, daar let ik zelf nooit op bij niemand niet hoor, hahaha het is dat het eventueel vermeld staat, anders ga ik direct naar het leesgedeelte, daar kom ik immers voor 😉

    En hoe overleef ik een bleh dag… hmmmm ja, eigenlijk komt het er dan op neer dat ik eigenlijk niets doe en op de bank hang, een serie of een film op zet en dat is het dan, ergens de douche, even fris worden, soms nog even een boodschapje omdat het echt moet… maar anders? 😉

    X

Geef een reactie

