Speelgoed uit mijn jeugd!


Hoe leuk is het als je speelgoed items van vroeger uit je eigen jeugd tegenkomt, vaak vind ik de vernieuwde versie niet zo leuk. Kijk maar naar de Furby bijvoorbeeld, alles is digitaal gemaakt. Vandaag deel ik een paar speelgoed items uit mijn jeugd waar ik veel mee speelde!

Ik ben geboren in 1987, dus het kan zijn dat je sommige dingen helemaal niet kent, of juist wel, ik ben heel benieuwd!

– Nintendo Gameboy

– Tamagotchi

– Flippo`s

– Furby

– Fabuland Lego

– View Master

– Charmkins (dufti`s)

Ik hoop dat je het leuk vond om een kijkje te krijgen in het speelgoed uit mijn jeugd!

Wat was jouw favoriete speelgoed vroeger?

6 gedachtes over “Speelgoed uit mijn jeugd!

  1. My Little Happiness Lesley zegt:

    O Super leuk! Alleen Fabuland Lego is niet herkenbaar voor me, alle andere dingen wel! Ik speelde ook vaak met zo een gekleurd touw buiten dat je allemaal hopjes moest doen rondom dat touw. Oja Elastieken heette het volgens mij!

  2. marguerita78 zegt:

    Wat grappig! Ik ben zelf bij a 10 jaar ouder, uit 1978 maar ik speelde ook met de Dufties, Fabuland en de View Master 🙂 Mijn dochter spelen nu met mijn oude Barbies en ze hebben ook mijn oude pop en poppenbedje gehad. Mijn boomhuis heb ik niet meer, maar die zijn nu ook helemaal weer hip en overal verkrijgbaar

  3. Morgaine zegt:

    hahahaha ja het meeste ken ik wel, maar dan van mijn nicht die in 1981 is geboren en mijn eigen kind uit 1992, vooral die gameboy, Mario, oh jaaaaaaa hahahaha tamagochi, pffffffffff mijn eigen kind ook nog 😉 En ik maar verzorgen als zij op school was, lol. Furby… nah ja, never mind, lol

    En mijn favo speelgoed? Ik had gewoon mijn speelgoed, maar was gek op mini loco en later maxi loco en elektro…. ik weet niet eens of dat nog bestaat nu!

    X

Geef een reactie

