Kijk jij al uit naar het nieuwe jaar? Kleine terugblik op 2015

Terugblik 2015
Nu ik dit zit te tikken met een gezellig kerstmuziekje op de achtergrond, vergeet ik eigenlijk wat voor jaar ik achter de rug heb. Het is geen makkelijk jaar geweest en dat is natuurlijk met een jaarwisseling niet ineens weg, maar dat geeft voor mij wel weer een nieuwe verse stap idee zeg maar.

Vandaag wil ik even terug kijken op het jaar wat ik heb gehad en dan vooral gefocust op de positieve dingen en momenten die ik heb mogen meemaken.

– Ik mocht met Dagmar en nog 7 andere mee naar het BFF Event
– Ik schafte een .nl domein aan voor mijn blog!
– We gaven de achtertuin een make-over
– We kregen een nieuw maatje in huis, Smookie
– Ik mocht mijn Blond Amsterdam collectie uitbreiden met mooie items
– We gingen naar Frankrijk voor het ballonevent voor het eerst
– En ook bezochten we Warstein weer dit jaar
– De tour de france zagen we weer voorbij komen
– Ik ging voor het eerst in mijn leven naar een concert, Simphonica in Rosso van Marco Borsato
– We gingen naar blijdorp
– Ik besloot voor het eerst in jaren een jurk te kopen voor kerst
– Leuke samenwerkingen voor het blog gehad dit jaar

En zo hebben we natuurlijk nog wel meer leuke daagjes geha, maar dit zijn we de dingen die eruit sprongen voor mij!

Wat is jouw fijnste herinnering van 2015?

4 gedachtes over “Kijk jij al uit naar het nieuwe jaar? Kleine terugblik op 2015

  1. Mariska zegt:

    Dat zijn een heleboel leuke dingen, en ook mijlpalen! Ik ben dit jaar begonnen met m’n blog dus dat was voor mij een van de hoogtepunten 🙂

  2. Morgaine zegt:

    Ik denk dat ik straks ook even een lijstje ga maken van het afgelopen jaar, per maand of zo, hier is het andersom geweest denk ik, ik verwachtte weinig van dit afgelopen jaar en er is meer gebeurd qua mooie dingen dan ik zelf besef, wat je zegt, al snel deint het toch naar de achtergrond, en om nu 1 ding te noemen? Dat kan ik niet eens, er schieten nu al 3 dingen door mijn hoofd heen, hahaha

    X

Geef een reactie

