December Daily Plog 20 december 2015

DDPlog20122015
December Daily Plog 20 december 2015

Sorry voor het gebrek aan foto`s vandaag… ik merk op dagen dat ik eigenlijk geen verplichtingen heb ik dus ook vergeet foto`s te maken.  straks met de kerstdagen en zo maak ik wel meer foto`s dus dan hoop ik het een beetje te compenseren

Gister was het zondag en het was echt zondag, want wat heb ik gedaan? Op het nodige voedsel naar binnen brengen niet veel haha

De Amaryllis komt mooi uit

20151220_112146

Goedemorgen Stellendam

20151220_112424

Trixy chilled gezellig bij me op de bank

20151220_120034

Ik maak de plog

20151220_135030

En dan hak ik de knoop door bij Netflix, ik twijfelde al een tijdje maar toen ik bij mijn schoonmoeder het aanbod zag was die twijfel weg (zeker als je het een maand gratis kan proberen) Mijn ervaringen zal ik nog met jullie delen

20151220_135702

Ik plaatste een oproepje op instagram en twitter voor kijktips en dankzij Kelly ben ik nu verslaafd aan de serie Pretty Little Liars, het is niet echt een serie waarvan ik dacht dat het wat voor mij was omdat ik nogal panisch ben voor dingen die gebeuren zonder de verklaring te weten, maar tot nu toe gaat het goed! dus gezellig met de kaarsjes en lampjes aan op de bank (Mathieu moest weer aan het werk)

20151220_203729

En ook op bed check ik het even of het goed werkt op de tablet, kijk ik nog 2 afleveringen en ga ik proberen te slapen…

20151220_231326

3 gedachtes over “December Daily Plog 20 december 2015

  1. Morgaine zegt:

    Dat is er nu net eentje waar ik maar niet in kan komen, heb 3 en een halve aflevering gezien, maar niet mijn soort serie, hahaha zelf vond ik Reign erg mooi, en Prison Break heb ik in no time afgekeken, die serie is zo spannend!

    X

Geef een reactie

