9x Christmas nails inspiration


Met kerst wil je er natuurlijk leuk uit zien en is het het perfecte moment om eens lekker uit te pakken met je outfit en je make-up. Zelf vind ik het ook altijd leuk om wat extra aandacht aan mijn nagels te besteden. Voor dit jaar heb ik nog niet echt een idee wat ik er mee wil, dus zette ik wat inspiratie nagels op een rijtje.Β 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

De inspiratiefoto`s komen allemaal van pinterest

Wat doet jij dit jaar met jou nagels?

3 gedachtes over “9x Christmas nails inspiration

  1. Mariska zegt:

    Ze zijn allemaal zo mooi! De eerste en tweede vind ik het leukst. Ik denk dat ik voor een simpel lakje ga, ik ben niet zo sterk met nail art.

Geef een reactie

