Wat kun je hier verwachten in 2016…


Bron
Nog maar een paar dagen en we zitten in 2016, ik kan persoonlijk niet wachten om een nieuw jaar te starten, ik heb genoeg ideeën op mijn bucketlist staan (deze komt snel online) Ook is mijn blog natuurlijk een onderdeel van dat jaar en ik ga jullie vandaag vertellen wat je zoal kan verwachten hier.

één van mijn doelen op mijn bucketlist is dat ik 2016 elke dag een blogje online wil zetten, gewoon omdat ik het leuk vind, omdat het kan en omdat het mij helpt ritme te houden. Als ik namelijk een dag of 2 niks online zet wordt ik laks en komt er vervolgens twee weken niks online en dat is niet wat ik wil.

Ik heb voor mezelf even zitten nadenken, ik ben natuurlijk deze maand heel de maand aan het ploggen.. wil ik dit volgend jaar ook gaan doen? Nee, daarvoor maak ik gewoon te weinig mee. Misschien als ik weer werk heb of er meer te doen gaat zijn, maar voor nu stop ik eind december gewoon met het ploggen, maar dan. Ik wilde voor mezelf wat vaste onderwerpen houden zodat het ook wat makkelijker is. Hieronder een klein schema wat ik wil gaan aanhouden.

De artikelen die ik vooruit kan plannen die zullen gewoon om 06:00u online blijven komen en als je mij op bloglovin en facebook volgt dan zie je snel genoeg als ik wat heb geüpload 🙂

Maandag: Weekly Rewind; ja omdat de plogs weg zullen vallen en ik het wel erg leuk vind om terug te kijken op de afgelopen week, komt de weekly rewind gewoon terug op maandag, voor zover mogelijk komt deze gewoon om 6:00u ook online, maar het kan natuurlijk gebeuren dat we zondags weg zijn en ik geen tijd of energie meer heb om hem te maken en dan komt hij wat later online, maar dat is ook geen ramp volgens mij.
Woensdag: Leuke Blogtips; dit heb ik eerder gehad en ik kreeg daar hele leuke reacties op, hierin komen gewoon tips naar andere blogartikelen van bloggers die ik de afgelopen week ben tegen gekomen op o.a. bloglovin.
Vrijdag: Healthy Update; ik wil vanaf 2016 ook weer beter voor mezelf gaan zorgen, ik krijg nu vaak de opmerking dat ik dit niet doe en ze hebben gelijk. Dit zal niet alleen kwa afvallen zijn, maar ook in het koppie moet het in orde komen en de bijkomende dingen die daardoor soms mis lopen (denk aan het huishouden wat chaos is, eten wat mis gaat, het vele binnen zitten etc.) Het klinkt misschien heel egoïstisch, maar 2016 zal het jaar worden waarin ik mijzelf bovenaan moet gaan zetten en dat zal niet makkelijk worden. Dus ik weet niet of ik het de Healthy update ga noemen maar voor nu heb ik nog niet echt een andere naam (tips zijn welkom natuurlijk)
Zondag: Bloggers Interview; dit vind ik zelf enorm leuk, ik heb voor aankomend jaar al een hoop leuke aanmeldingen gehad (dat kunnen er natuurlijk nog veel meer worden) dus zolang ik hier leuke bloggers voor heb blijft dit gewoon terug komen.

De andere dagen, dinsdag, donderdag en zaterdag zal ik gewoon vrij gaan invullen met andere dingen zoals TAGS, reviews, samenwerkingen als deze er mogen komen, plogs en nog veel meer natuurlijk.. Dus als jij nog een leuk idee hebt wat je graag zou willen zien hier dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik kijk al uit naar het nieuwe jaar en jij?

Geplaatst in: Blog

5 gedachtes over “Wat kun je hier verwachten in 2016…

  1. Morgaine zegt:

    Healthy update, het eerste wat in mij opkwam, als ik de recap lees wat je daarin eventueel met ons wilt delen, dacht ik aan: Inside of me, omdat je alles wat je bezig houdt, geestelijk en lichamelijk wat van binnen gebeurt gaat vertellen, je gezondheid en wat je wel en niet kunt, of wel en niet lukt. Hiermee kun je alles kwijt, de positieve dingen, en de minder positieve kanten, het gebeurt allemaal van binnen in onszelf. Zie maar of je er iets mee kunt.

    En ja ik kijk er naar uit ook, eigenlijk opnieuw naar de echte lente en een goede zomer, hahaha Maar eerst nog even een goede vries om alle beestjes kapot te laten vriezen. En al zou ik niet willen, stilstaan wordt een beetje lastig toch? 😉

    x

Geef een reactie

