TAG | It`s Christmas Time

TAG It`s Christmas Time
Jaa, morgen is het zover dan is het kerst! Vanavond lekker kerstavond gaan jullie nog wat bijzonders doen? Vandaag wilde ik graag de It`s Christmas Time Tag met jullie delen die ik tegen kwam op de blog van Bysan. Wat is mijn favoriete kerstliedje en wat maakt kerst voor mij zo speciaal? Je leest het vandaag allemaal in deze tag met nog 13 andere vragen.

* Wat is je favoriete kerstfilm?
De film die ik echt het leukste vind is denk ik wel Jingle All The Way met Arnold Schwarzenegger

* Heb je ooit een witte kerst gehad?
Als kind vast wel haha, ik kan het me eigenlijk eerlijk gezegd niet echt meer herinneren of ik de laatste jaren een witte kerst heb meegemaakt.. tja Nederland he, dan valt de sneeuw ervoor, erna of helemaal niet 😦

* Waar breng jij meestal kerst door?
Vaak verdelen we de dagen onder m`n schoonvader, schoonmoeder en mijn eigen ouders en als het niet uitkomt plakken we er gewoon een derde dag achteraan

* Wat is je favoriet kerstliedje?

* Open je cadeautjes op kerstavond?
Vaak open wij samen ons cadeautje als we die hebben voor elkaar

* Naar welke tradities met kerst kijk jij het meeste uit dit jaar?
Het samen zijn, gezellig samen eten en met elkaar kletsen is altijd wel gezellig..

* Is je kerstboom echt of nep?
Dit jaar is onze kerstboom echt, Mathieu kon er van zijn werk weer één meekrijgen dus dat is mooi meegenomen, anders had de neppert tevoorschijn gekomen

* Wat is je favoriete kerst eten/snoep?
Ik ben gek op de kerstkransjes, die met die harde balletjes erop hihi

* Eerlijk zijn! Koop je liever cadeautjes of krijg je ze liever?
Natuurlijk is het leuk om cadeautjes voor andere te kopen, maar stiekem vind ik het ook wel heel leuk cadeautjes te krijgen hoor….

20151215_191229

* Wat is het beste kerstcadeau dat je ooit hebt gekregen?
Ik denk dat dat wel het kettinkje met Mathieu zijn naam erop was een paar jaar geleden, natuurlijk ben ik blij met alles wat ik mag krijgen, maar dit was wel het beste ooit tot nu toe!

* Wat is jouw droomplek om te bezoeken rond kerst?
Ik zou heel graag eens naar een echte kerstmarkt willen in Duitsland of Engeland ofzo

* Ben je een pro in inpakken, of faal je hard?
Als het gewoon vierkante pakketjes zijn heb ik er niet zoveel moeite mee haha, maar pakjes in een andere vorm dat komt er bij mij niet zo heel goed uit te zien moet ik eerlijk zijn hoor..

* Maak je goede voornemens voor het nieuwe jaar? 
Ik maak ze wel altijd, nu heb ik een soort van bucketlist gemaakt zodat het wat minder goede voornemensdruk heeft misschien!

* Zo ja, houd jij je eraan?
Ik probeer het altijd wel haha, maar vaak valt het wel in het water

* Wat maakt kerst zo speciaal voor jou?
Eigenlijk het hele samen zijn, ik roep altijd dat ik er niet zoveel mee heb, ik stress altijd behoorlijk ervoor met de cadeautjes bij elkaar krijgen, wat ik aan moet, waar we zijn noem maar op. Maar als het dan eenmaal de dagen zijn dan geniet ik er wel van zo het samen zijn met z`n allen

Ik hoop dat je een hele fijne kerstavond zult hebben.. en nu de vraag aan jou? Wat maakt kerst zo speciaal voor jou?

2 gedachtes over “TAG | It`s Christmas Time

  1. Mariska zegt:

    Kerstmarkten hebben echt een beetje magie, super leuk, mooi en sfeervol! Ik vind kerst niet zó speciaal maar gewoon heel erg gezellig, en fijn om met de familie te zijn en alle lieve mensen om mij heen te hebben.

Geef een reactie

