Hele fijne 1ste kerstdag en onze planning


Bij deze wil ik jullie allemaal een hele fijne 1ste kerstdag wensen, hebben jullie een leuke kerstavond achter de rug?

De kerstdagen staan altijd wel in het teken van bij elkaar komen hier. Onze plannen vandaag!

We worden rond elf uur verwacht voor een gezellige brunch bij mijn schoonvader en zijn vriendin en mijn schoonzusjes met hun vriendjes. Gezellig samen eten en bij elkaar zijn.

Daarna gaan we naar mijn ouders en daar gaan we gezellig gourmetten met zijn viertjes! Al met al een leuke dag voor de boeg

Uiteraard zal je morgen in de plog wat foto`s ervan zien.

Ik hoop dat je een fijne eerste kerstdag zult hebben!

Wat zijn jou plannen vandaag?

3 gedachtes over “Hele fijne 1ste kerstdag en onze planning

Geef een reactie

