Wat ik kreeg van de kerstman dit jaar

IMG_1035
De kerstdagen zijn weer voorbij, in de artikelen kon je al lezen wat onze planningen waren voor die dagen en vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekregen van de `kerstman`

Van Mathieu kreeg ik
– 2 grote Blond Amsterdam kerstschalen (van dit jaar)
– De 4 kleine schaaltjes van Blond Amsterdam van dezelfde kerstserie (van dit jaar)

Op 1ste kerstdag
– Bol.com cadeaubon
– Toffifee
– Beauty setje met 3 nagellak, een vijltje, bokkenpootje en handcrème

Op 2de kerstdag
– Setje met 3 armbandjes
– Real Techniques face brush
– REAL horloge
– Catrice Chocolade nude oogschaduwpallette

We kregen van de kerstman ook nog wat kerstgeld en daarvoor kocht ik (in combi van de bol.com bon)
– De 2 missende kerstschaaltjes van blond Amsterdam
– Beauty blik van Blond Amsterdam
– Real Techniques Starterkit Oog
– Blond Amsterdam I love my life softcase S5

chrismtasgift2015

Heb jij nog wat leuks gehad van de kerstman?

12 gedachtes over “Wat ik kreeg van de kerstman dit jaar

  1. artisticstateofmind zegt:

    Wat veel leuke items! Ik heb ook een hoop gehad, teveel om op te noemen. Maar o.a. widm boekje, veel bakspullen en een boek van lauren conrad

  2. Sabine zegt:

    Leuke dingen heb je gekregen! Ik heb niet zoveel gekregen, maar wel super leuke dingen! Helaas zit daar allemaal in onze koffers die niet met de vlucht zijn meegekomen 😥

  3. Morgaine zegt:

    Ik moest van de week aan je denken, je weet ook dat RTL4 een speciaal Blond servies nu heeft welke je bij hen kunt bestellen? Dit werd op tv gemeld, geen idee waar, maar even googelen en je vindt het vast heel snel, dit is een limited edition van Blond Amsterdam natuurlijk! hahaha Ik ben benieuwd of je daar ook voor gaat 😀

    X

Geef een reactie

