Leuke blogfeitjes van 2015

Stats2015
Waar ik eerder een blogje maakte over mijn terugblik over 2015 leek het mij leuk om dat ook van mijn blog te doen. Hoewel ik natuurlijk een flinke domper heb gehad omdat er iets flink mis was en ik een hoop artikelen kwijt was, zijn de statistieken en zo wel opgeslagen. Dus kijk o.a. mee naar de leukste zoekresultaten en welke artikelen het populairste waren!

* Op 9 april dit jaar kocht ik mijn .nl domein voor het blog! Eindelijk en wat was ik blij dat dat eigenlijk in één keer goed ging.

NLdomeinapril2015

* Ik heb dit jaar maar liefs 5 nieuwe layouts online gezet haha jeetje zoveel… maar met de huidige ben ik wel heet meest blij, hoewel er misschien toch nog wel een kleurtje in gaat komen, maar ik weet het nog niet zeker.

Layouts2015

* Ondanks de dip met de artikelen, jeetje wat een verschil met vorig jaar zeg… wow

Stats2015

* Het blogartikel met mijn samenvatting van het Marco Borsato concert was wel het populairst!

* Een paar leuke zoekresultaten waarbij ze op mijn blog terecht zijn gekomen
– Goedemorgen maandag; ja dat zeg ik regelmatig in de weekly rewind en nu in de plogs haha
– Huishouden bah; nou ik geef je groot gelijk hoor, niks aan 😉
– 24 jaar samen, nou dat duurt voor ons nog 13 jaar, maar hey gefeliciteerd!!
– Op wie lijk jij het meest van Tinkerbell; aach nou ik vind Tinkerbell erg leuk maar erop lijken? naast het feit dat ik niet kan vliegen, heb ik ook het figuurtje niet haha!
– Niemand is perfect; nee ik weet het, gelukkig niet anders wordt het maar saai he
– Geen visite willen ontvangen; i feel you hoor, dat gevoel heb ik ook weleens…

* Grappig om te zien waar mijn bezoekers vandaan komen (bron van mijn wordpress statistieken)

Stats20152

Altijd leuk om even te zien hoe je blog groeit aan het einde van het jaar vind ik en ik hoop natuurlijk dat ik volgend jaar weer van die mooie resultaten mag neerzetten!

Iedereen heel erg bedankt voor het bezoeken van mijn blog dit jaar en ik hoop natuurlijk dat jullie meegaan naar 2016 en dat ik nog veel meer lieve bezoekers mag verwelkomen.

9 gedachtes over “Leuke blogfeitjes van 2015

  1. Pirre zegt:

    Wat leuk zeg, cijfertjes zijn altijd tof 😀 Bij wie/wat heb jij je domein (ook alweer) gekocht?! Fijne jaarwisseling alvast!

Geef een reactie

