Mij 10 favoriete bloggers van 2015!

De leukste bloggers in 2015 in mijn ogen
Ik heb dit jaar een hoop nieuwe bloggers mogen toevoegen aan mijn bloglovin lijstje, maar ook natuurlijk weer bloggers eruit gehaald. Sommige hangen al jaren in de lijst en andere net een week. Vandaag deel ik bloggers die in mijn ogen (en mijn bloglovin lijstje) de leukste zijn van dit afgelopen jaar.

* I Live For My Dreams
iliveformydreams

* A Cup Of Life
acupoflife

* Another Chapter
anotherchapter

* Iris Jonet
irisjonet

* Lisanne Leeft
lisanneleeft

* My Little Happiness
mylittlehappiness

Sassy And Chic
sassyandchic

Streetsahead
streetsahead

Visionarylife
visionarylife

Youniqueblog
youniqueblog

Welke blogger(s) is na jouw mening de leukste van 2015?

17 gedachtes over “Mij 10 favoriete bloggers van 2015!

  1. Iris zegt:

    Wat een geweldig lijstje! Heel veel blogs vind ik ook heel erg leuk en mooi. En wat super lief dat mijn blog er ook tussen staat! Dankjewel, lieve Patricia!! Alvast een hele mooie jaarwisseling en een heel fijn blog jaar gewenst!

  2. Veerlez zegt:

    Een behoorlijk aantal ken ik al en ben ik helemaal met je eens. Maar van degene die ik nog niet ken, zou ik graag weten wat je zo leuk aan ze vindt 🙂

  3. Morgaine zegt:

    Ik ken er maar eentje van jouw lijstje, hahahaha alleen Sas, ja Deisy ken ik ook wel, maar ergens… gestopt. Volg haar nog wel op instagram 😀

    En als je het mij vraagt? top drietje?

    Nesrin van Daily cup of bla bla, Sabine die uit Colombia 😛 ennuh… ja hey, ken er nog zoveel meer natuurlijk die ik leuk vindt. Marion van mijn kladblog, Northflix dan ook nog en Natasja’s Lifestyle, en, en, en… LOL 😉

    X

Geef een reactie

