TAG | Oud en nieuw!


bron
Vandaag is het dan zover, oudjaarsdag! Om 00:00u knallen we met z`n allen een nieuw jaar in en wat is dan beter dan een oud en nieuw tag vandaag toch?

* Welke herinneringen heb je aan Oud & Nieuw vieren van toen je nog klein was?
Het leukst aan oud en nieuw was altijd, samen oliebollen bakken, spelletjes, gezellig eten en s`avonds sterretjes afsteken met de jaarwisseling

* Waar vieren jullie dit jaar Oud & Nieuw?
Gewoon thuis, ik ga niet graag van huis nu omdat ik weet dat Minoes heel bang is van vuurwerk dus ik blijf dan liever thuis zodat we hem een beetje in de gaten kunnen houden!

* Oliebollen of appelflappen?
Ik houd meer van appelflappen

* Champagne voor jullie met Oud & Nieuw?
Nou dat hoeft voor mij niet persee, ik vind het wel leuk om te proosten maar dat kan net zo goed met iets anders in het glas, ik vind champagne echt smerig brrr

* Wie wens jij als eerst een gelukkig nieuwjaar?
Mathieu, omdat die toch het dichtstbij staat! Gaat automatisch haha en daarna gaan de nieuwjaarwens apjes de deur uit!

* Siervuurwerk of knalvuurwerk?
Siervuurwerk, ik houd niet van die rot knallen ik kijk liever naar mooie kleurtjes enzo

* Wat doe jij op 1 januari?
Uitslapen en verder niet veel eigenlijk, als het heel erg is ruim ik de kerstversiering op maar verder gewoon een rustig dagje, vroeger gingen we onze ouders af om nieuwjaar te wensen maar dat doen we al een paar jaar niet

* Goede voornemens, ja of nee?
Ja ik maak elk jaar goede voornemens of een bucketlist hihi meestal komt daar niks van terecht, hè maar de aanhouder wint he!

Geniet van je avond en doe voorzichtig met vuurwerk! Fijne jaarwisseling x

Liefs, Patricia

Geplaatst in: TAG

Een gedachte over “TAG | Oud en nieuw!

Geef een reactie

