Bucketlist 2016

2-1-2016
Het nieuwe jaar is begonnen en dan is het voor vele tijd voor de goede voornemens. Ik heb een hekel aan dat woord, dus ik heb er maar bucketlist van gemaakt haha, een paar punten voor mijn blog, persoonlijk en wat algemene dingen die ik dit jaar wil realiseren!

* Blog
– 100 bloglovin volgers en 200 instagram volgers behalen
– Elke dag een artikel online (het dagelijks bloggen voortzetten)
– Alle foto`s van de artikelen dit jaar zelf maken en het liefst in de zelfde style (geen internet plaatjes)
– Een leuke winactie organiseren
– Leuke samenwerkingen realiseren

* Persoonlijk
– Afvallen met Bodieboost
– Beter voor mezelf zorgen (zowel uiterlijk als innerlijk)
– Op hakken leren lopen πŸ˜‰
– Werk vinden of meer uit mijn blog halen in dat opzicht!
– Positiever en zelfverzekerder in het leven staan

* Overige
– Een voor mij werkend huishoudschema (dagschema) samenstellen
– Minimaal èèn keer in de maand iets leuks doen met Mathieu (date-dag)
– Het hele huis opruimen (alle laadjes, kastjes etc goed uitzoeken)
– Aan het eind van 2016 `schuldenvrij`zijn
– Minder impuls aankopen doen!

Uiteraard kan ik nog veel meer verzinnen die ik dit jaar wil veranderen, maar dit zijn toch wel de dingen die steeds bij mij naar boven komen als ik denk aan voornemens/doelen voor het nieuwe jaar. Tussendoor zal ik uiteraard updates geven hoe het met deze lijst gaat, want afstrepen zal niet echt gaan, het zijn meer processen die ik aanga als ik het zo lees, maar dat is niet erg.

Wat zijn jou goede voornemens of wat staat er op jou bucketlist dit jaar?

6 gedachtes over “Bucketlist 2016

Geef een reactie

