De zelfrespect TAG


bron
Op het blog van Jaqueline kwam ik deze zelfrespect tag tegen, ik ben helemaal geen zeker persoon over mezelf en vind het moeilijk om positief over mijzelf te zijn, maar met de volgende vragen wordt ik daar eigenlijk wel een beetje mee gedwongen, dus dat is toch wel een goede eerste stap toch?

1. Noem 3 positieve punten over jezelf
– Creatief
– Standvastig
– Ik ben trouw aan de mensen om me heen

2. Noem 3 dingen die je mooi vind aan jezelf

– Mijn ogen
– Mijn nagels
– Mijn haar (als ik geen bad hair day heb)

Profielfoto

3. Noem 3 dingen waar je trots op bent die je hebt bereikt
– Dat ik toch mag zeggen dat ik in een mooi huisje woon samen met vriendlief en de katten en konijn
– Dat ik al jaren ervaring heb als gastouder en daarvoor de benodigde diploma`s heb
– Dat ik steeds meer voor mezelf kan en durf te kiezen

4. In welke kleding voel jij je het mooist?
Ik denk in iets casuals maar toch vrouwelijk, een mooie jeans, met een blouse of zo erop een blazer erover en een paar mooie hakken!

5. Wat zou je willen veranderen aan jezelf?
Mijn figuur en dat staat samen in het teken van mijn onzekerheid (maar daar zijn we vanaf deze week mee bezig)

6. Wat je nog zou willen bereiken?
Ik zou graag of een leuke baan willen, of van mijn blog een stap verder willen zetten zodat daar misschien wat inkomsten uit vandaan mogen komen

7. Wat zullen jouw vrienden over je zeggen?
Een verlegen, maar toch wel lieve meid met het hard op de juiste plaats

Zo dat was nog niet eens zo gemakkelijk zeg jeetje, maar ik moet wel zeggen dat het wel iets van effect heeft als positief over jezelf (moet) praat een soort kleine ego-boost haha

Ik tag iedereen die hem over wil nemen, dus ga je gang 🙂

Wat zou jij willen veranderen aan jezelf?

4 gedachtes over “De zelfrespect TAG

  1. inmijnhum zegt:

    Wat een lieve tag! Lijkt me lastig om bepaalde vragen te beantwoorden inderdaad. Vooral als je toch al wat onzeker bent over jezelf! Knap.
    Liefs, Anne

  2. Sabine zegt:

    Wat goed dat je m hebt ingevuld! Best lastig lijkt me als ik zo de vragen zie. Ik zou zelf ook minder onzeker en vooral minder bang voor dingen willen zijn.

  3. Morgaine zegt:

    Ik heb deze tag zelf nog staan ergens, hahahaha Mettertijd, ze lopen niet weg, en wat ik aan mijzelf zou willen veranderen, meer discipline op de dagen dat ik niets hoef 😉

    X

Geef een reactie

