Leuke Blogtips #1

Leukeblogtips#1
Welkom bij Leuke Blogtips, in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb dit al eerder gedaan en daar kwamen altijd hele leuke reacties op dus vandaar dat ik vanaf nu weer ga oppakken! Ik heb er vandaag 4 voor jullie.

1. montevie.nl; Renske schreef over haar 2 nieuwe liefdes, nou en ik kan wel begrijpen waarom…
2. chickslovehappiness.com; Femke geeft tips over hoe je je goede voornemens echt kan laten slagen!
3. beautygloss.nl; Mascha keek oude filmpjes van zichzelf terug, zo leuk en ook grappig dat ik al haar video`s heb gezien, vooral haar reactie vond ik erg leuk..
4. youniqueblog.nl; Femke geeft 7 leuke filmtips die je kunt kijken op Netflix om januari door te komen.

Welk artikel van deze 4 vond jij het leukst?

3 gedachtes over “Leuke Blogtips #1

Geef een reactie

