Regal horloge Slimline

7-1-2016
Vroeger droeg ik altijd een horloge, toen ik eenmaal een telefoon kreeg keek ik daar vaak op hoe laat het was. Toch miste ik iets om mijn pols en ben ik opzoek gegaan naar nieuwe armcandy haha. Ik heb verschillende horloges gehad, maar dit was vaak met allerlei steentjes en zo erop en ik wilde nu graag eentje met meer rust. 

Met kerst kreeg ik dit mooie REGAL horloge (slimline edition)en ik kan je zeggen het is een toppertje.

7-1-2016(5)

Hij is totaal niet zwaar. Het klokje is wel wat aan de grote kant, maar wel erg dun dus je hebt geen raar blok aan je arm hangen of zo.

7-1-2016(4)

Er zit een mooi wit leren bandje aan wat ik zelf erg fijn vind, ik vind armbanden me een schakel maar niks, daar komen mijn arm haartjes altijd tussen te zitten.. auch!

7-1-2016(2)

Het voordeel ook is dat hij waterdicht is (ik heb het nog niet geprobeerd haha)

7-1-2016(3)

Nu nog wat leuke armbanden erbij en dan heb ik een leuk setje voor dagelijks om mijn polsen.

7-1-2016(6)

Ik ben er heel erg blij mee, het horloge is o.a. te koop bij Lucardi nu voor €14,99 en normaal voor €29,99

Draag jij een horloge

10 gedachtes over “Regal horloge Slimline

  1. Sabine zegt:

    Mooi horloge! Ik heb een horloge dat is altijd droeg. Tot een jaar geleden toen de batterij op was. Nog steeds is ie niet vervangen. Ben ook al gewend aan het leven zonder horloge Haha

  2. Cobi brendel zegt:

    Mijn dochter heeft van mij zo’n horloge gekregen met kerst. Is er heel blij mee, alleen de secondewijzer is nu al los. Als je lucardi belt krijg je te horen dat het jouw eigen risico is

Geef een reactie

