Healthy Update #1

8-1-2016
Vandaag is het tijd voor de eerste healthy update en dit gaat niet alleen maar over mijn strijd tegen de kilo`s maar ook in mijn hoofd. Wat Morgaine al schreef bij mijn artikel over wat je hier dit jaar kan verwachten

Inside of me, omdat je alles wat je bezig houdt, geestelijk en lichamelijk wat van binnen gebeurt gaat vertellen, je gezondheid en wat je wel en niet kunt, of wel en niet lukt. Hiermee kun je alles kwijt, de positieve dingen, en de minder positieve kanten, het gebeurt allemaal van binnen in onszelf.

Precies dat, wat erin van binnen en van buiten in mij omgaat. Gewoon een gezellig babbeltje over hoe het gaat, niet alleen voor jullie, maar ook voor mezelf.

De feestdagen zijn voorbij en waar ik hiervoor weken last had van nerveus gevoel, het niet in slaap kunnen vallen, allerlei dingen die door mijn hoofd spookte, dat is gelukkig minder nu de rust weer is wedergekeerd. Het huis is opgeruimd, de kerstspulletjes zijn weer opgeruimd, Mathieu is weer in zijn werk ritme en het leven gaat weer door zoals het ging. Dat geeft wel een bepaald gevoel van rust, maar toch is die onrust er nog niet uit en ik weet ook niet waar het nog vandaan komt.. working on that!

Zoals je misschien op de foto kan zien, ja vanaf vandaag ga ik aan de shakes. Ik heb allerlei diëten geprobereerd, maar niks wat ik vol houd ik ben geen goede eter omdat ik veel dingen van diëten niet lust en shakes heb ik nog nooit geprobeerd. En ja ik lees ook dat zodra je stopt hiermee alles er weer aan komt, maar dat zien we dan wel weer toch? En niet iedereen is hetzelfde toch? Ik heb de shakes van Action gekocht om te proberen, wat is nou €2,99 om te testen en als het werkt? Dan vind ik wel een manier om er mee te leren leven… Uiteraard zal ik hier een review over maken en er wekelijks over terug komen of en hoe het werkt. Ik ben heel benieuwd of dit me gaat helpen bij mijn strijd tegen de kilo`s en in het toekomstplaatje.

Verder gaat het goed, ik ben met een huishoudschema begonnen die vanaf maandag ingaat (als je het leuk vind kan ik hem delen), de shakes gaan vandaag van start, het huis is weer opgeruimd en kerstvrij en verder besteed ik mijn tijd aan solliciteren, Netflix, bloggen en het huishouden!

Zo zie je maar, zo denk je niks te vertellen te hebben en zo staan er bijna 500 woorden in je artikel haha.

Hoe gaat het met jou?

9 gedachtes over “Healthy Update #1

  1. Sabine zegt:

    Is het niet een idee om te gaan sporten? Je hebt daar nu iig tijd voor en zal je enorm helpen af te vallen. Dan kun je je leefstijl veranderen en zal het effect blijvend zijn.

    • patriciakleijn zegt:

      Sporten is wel een ding, ik kan niet veel vanwege een versleten knieschijf wat heel snel zeer doet. Ik wil gaan proberen om yoga te doen of wat lichte oefeneningen. De Shakes is echt meer om te proberen voor het ontbijt en eventueel om lunch te vervangen maar zeker niet om alleen maar op d shakes te gaan leven

  2. iliveformydreams.com zegt:

    Succes ermee! Je zou inderdaad even kunnen kijken welke sport wel haalbaar is, of wandel elke dag even een flink stuk. Dat zal misschien ook wel deels helpen! 🙂 Ben ook erg benieuwd naar je updates en of de shakes wat zijn. Succes nogmaals.

  3. Morgaine zegt:

    Wat die shakes betreft, het is voor mij ooit het begin geweest juist van kilo’s die ik kwijt raakte en er nog steeds af zijn, dat is nu meer dan 15 jaar geleden, ja ik heb dus ooit bijna 140 kg. gewogen en kreeg shakes aangeboden van iemand, die had er geen tijd voor. Daarbij, dat zeg ik wel, had ik een oppashond, ik liep dus elke dag een hond uit te wandelen tegelijk, geen sport, geen harde dingen, maar gewoon lopen met een Friese Stabij, en misschien is dat wel een idee? Een oppas hond vinden in de buurt? 😉

    Dat betekent dus, een gezin of mensen zoeken met ene hond die werken, en jij betaalt uit gaat laten, hahaha

    X

      • Morgaine zegt:

        Het hangt er ook vanaf hoeveel overgewicht je hebt, als het niet zo heel veel is… ja dan is het risico ook groter als je weer normaal zou gaan eten zoals je deed of doet, dat het er dan ook weer zo aan zit, ik ben ook wel weer iets aangekomen, maar ik had echt veel teveel overgewicht 😉

      • Morgaine zegt:

        En vind een goede reden om te gaan wandelen, en dan wel met stevige pas, daarom kwam die hond, achteraf gezien zo goed uit 😉 Slenteren is dan weer niet toereikend, hahaha

Geef een reactie

