8x tv waar ik naar keek in mijn jeugd!

8x tv waar ik naar keek in mijn jeugd
Veel tv van vroeger komt weer terug merk ik, maar dan in een minder leuke vorm is mijn mening.. sommige series zijn gewoon alleen leuk zoals ze waren vroeger! Vandaag een paar series die ik in mijn jeugd veel keek en toch stiekem wel een beetje jammer vind dat ze er niet (allemaal) meer zijn hihi

1. Saved by the bell
2. The A Team (dit keek ik altijd met mijn vader)
3. Roseanne
4. Full House (Deze heb ik gelukkig op DVD)
5. Beverly Hills 90210
6. Vrouwenvleugel
7. Vrienden voor het leven
8. Oppassen

Welke tv serie mis jij het meest uit je jeugd?

6 gedachtes over “8x tv waar ik naar keek in mijn jeugd!

  1. Engelina zegt:

    Saved by the bell heb ik veel gekeken , en idd ook the A team , samen met mijn pa .

    Voor de andere series was ik denk ik te jong want die ken ik niet.
    ( behalve de remake van beverly hills )

  2. Morgaine zegt:

    Ja, Kees en Co, en hoe heet dat ook alweer, Martine Bijl met opa en echtgenoot.. Kraaijkamp, hahahaha Het zonnetje in huis! Geweldig!

    En jouw lijstje is ook mijn lijstje, verder terug? Pffffffffff Beertje Collagol zou ik wel weer eens terug willen zien 😉

    Full House is vanmiddag trouwens op SBS6 te zien, afl. 3 van seizoen 1…. yeah! hahahaha

    X

  3. Tamara TS zegt:

    Heartbreak High! Al mis ik het niet echt, heb die serie de afgelopen jaren nog vaak bekeken. Het is een Australische highschool serie, niet zoals de amerikaanse versies met cheerleaders enzo, maar met een stel stoerdere kids, voornamelijk uit achterstandswijken etc. Absoluut de moeite waard om heel vaak te kijken.

    Verder heb ik laatst Boy meets world weer helemaal gekeken.

Geef een reactie

