Bloggers Interview: Leyal – leyaldogan.com

Leyal7
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Leyal van leyaldogan.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Ik ben Leyal, ben 24 en woon momenteel in Schilde (Antwerpen) in België. Er zijn zoveel dingen waar ik van hou, als ik ze allemaal opnoem zou mijn interview veel te lang zijn dus zal de voornaamste opnoemen. Wat ik ook heb gemerkt is dat mijn ‘’hobby’s’’ ook vaak veranderen, dus mocht je me deze vraag over een jaar of twee weer stellen zul je waarschijnlijk andere antwoorden krijgen. Ik hou ervan om tijd door te brengen in de natuur, heb het niet zo op het stadsleven. Ik vind het leuk om wat rond te wandelen in de stad, wat te shoppen en ergens iets te gaan drinken, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik vind het heerlijk om in de natuur erop uit te gaan en wat foto’s te nemen. Nieuwe verborgen paden ontdekken, gezond picknicken op een verborgen open plek die niet veel mensen kennen, lange fietstochten houden en dan lekker thuis komen en voor de openhaard opwarmen met lekkere kruidenthee: mijn ideale dag!
Ook hou ik me graag bezig met mode en beauty. Ik vind zowel en verzorgd innerlijk als uiterlijk heel erg belangrijk. Vandaar dat mijn blog, instagram en youtube een van mijn meest favoriete dingen zijn om aan te werken. Ik combineer mijn liefde voor mode, beauty, reizen, natuur en gezonde levensstijl allemaal in een.

Leyal3

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
http://www.leyaldogan.com
Ik ben sinds 9 maanden actief op instagram en mijn volgers zeiden steeds dat ik een blog moest beginnen en een youtube kanaal.
Mijn blog is een maandje geleden gelanceerd en ben sinds deze maand begonnen met wekelijkse youtube filmpjes te maken.
Op mijn blog zie alles dat te maken heeft met beauty, fashion, natuur, reizen en gezonde levensstijlen.
Ondanks dat ik graag tijd doorbreng in de natuur is mijn stijl vooral klassiek. Dit zie je ook terug op mijn blog en instagram. Ik hou er niet van om in een hokje ingedeeld te moeten worden. Van alles een beetje is het leukste! Soms heb ik zin om lekker comfy in mijn sportschoenen te gaan shoppen en de andere keer heb ik zin om hooggehakt de deur uit te gaan.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Een maandje!

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Momenteel studeer ik Internationaal Privaatrecht, maar ik denk eraan om na het afstuderen me volledig te focussen op mijn blog, youtube en instagram. Misschien dat ik later wel iets zal doen met mijn diploma, maar ik vind het heerlijk om te bloggen, filmpjes te maken en foto’s te posten. Ook kan ik nu al leven van het geld dat ik verdien via mijn sociale media, dus het is uitgegroeid van hobby tot iets waar ik graag mijn carrière van wil maken!

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Heel erg leuk, ik ben heel blij dat Feti (mijn verloofde) en mijn ouders me volledig steunen en me motiveren. Het betekend heel veel voor me, en het is ook dankzij hun dat ik in mezelf begon te geloven.

6. Heb je een bepaalde routine in het boggen gecombineerd met je offline leven?
Ja, hoe graag ik ook van het online wereldje hou, ik probeer ook veel tijd offline door te brengen. Als ik met vrienden, familie, enz… afspreek ben ik nooit met mijn mobiel bezig, enkel als iemand dringend me belt. Ik hou er niet van als iemand met wie ik afspreek constant op facebook zit te scrollen of smsjes zit te versturen, dus ik zorg ervoor dat ik dat ook niet doe.
Ik ben elke dag actief en je ziet elke dag sowieso wat foto’s verschijnen op mijn instagram. Ik blog 3-4 x in de week en youtube filmpje post ik 1x per week.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Als ik alleen ben tijdens een wandeling in de natuur kom ik altijd op ideetjes voor fotoshoots, blogartikelen en/of youtube filmpjes. Zit dan vaak te brainstormen haha

Leyal1

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik ga binnenkort mijn eigen haarextensions lijn op de markt brengen! Ben er heel enthousiast over. Ik zou ook graag iets met mode willen doen later.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
http://www.youtube.com/leyaldogan
http://www.instagram.com/leyaldogan

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Wees jezelf (hoe cliche dit ook klinkt).
Er is maar een persoon die werkelijk jou kan zijn en dat ben jij, je bent uniek en daar is de wereld naar opzoek. Doe wat je leuk vind en blog niet om geld te verdienen,… want als je het niet graag doet zal het na een tijdje zeer duidelijk zijn en zul je er ook spijt van krijgen.
Mensen denken vaak dat bloggen, foto’s posten op instagram en youtube filmpjes maken een fluitje van een cent is. Maar dat is het niet: ik steek er veel werk in en ik denk dat de meeste bloggers hetzelfde zullen zeggen.

Leyal, heel erg bedankt voor je deelname aan het Bloggers Interview en heel veel succes met je blog en je youtubekanaal!

Ken jij Leyal al?

Geef een reactie

