Leuke Blogtips #2

LeukeBlogtips2
Het is weer tijd voor de leuke blogtips, in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag 6 voor jullie
.

1. style-remains.nl; Laura heeft de perfecte blog agenda gevonden, ik ben hem hier nog niet tegengekomen maar ik denk dat ik hem zeker wel ga aanschaffen als hij eris
2. lastdaysofspring.com; Marloes geeft 5 tips voor een georganiseerder leven, nou die kan ik best wel gebruiken hoor haha
3. anotherchapter.nl; Natasja geeft 32 film tips die je kan zien de eerste helft van 2016, ik ben op het moment weer heel erg veel films aan het kijken dus deze lijst vond ik erg nuttig
4. chickslovehappiness.com; Femke geeft een paar handige tips om met kleine aanpassingen mee geld te besparen
5. irisjonet.nl; Iris geeft 15 leuke en zeker ook (voor mij) herkenbare kenmerken van een blogger, zeker nummer 6 is herkenbaar
6. missmurphy.nl; Alyssa geeft een paar handige tips deze week om jezelf te motiveren voor een nieuwe dag

Welk artikel van deze 6 vind jij het leukst?

4 gedachtes over “Leuke Blogtips #2

  1. Morgaine zegt:

    Nummer 4 is erg makkelijk hoor, zorg dat je in de bijstand terecht komt, en dan bespaar je vanzelf, haha oh nee, dat is lullig 😉

    Dat van de nieuwe dag, maar dat doe ik al…

    X

Geef een reactie

