Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette

Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette
Zelf ben ik heel erg van de bruin tinten wat oogschaduw betreft. Ik heb niet de technieken om met bijvoorbeeld blauw een look te maken zonder dat het lijkt alsof ik een blauw ook heb. Met kerst kreeg ik dit mooie palette van Catrice, de Chocolate Nudes!

Het doosje is zoals we wel van Catrice gewend zijn, een mooi doosje met achterop een voorbeeld hoe je de oogschaduw kan aanbrengen.

Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette(2)

Er zitten 6 kleurtjes in waarvan 3 glitter en 3 matte kleurtjes. Ook zit er een kwastje bij die ik eigenlijk nooit gebruik, ik gebruik liever mijn eigen kwasten.

Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette(3)

Hier de swatches op mijn arm, de kleurtjes met de glitter zijn duidelijker zichtbaar zoals je ziet. Maar de kleuren zijn wel goed op te bouwen vind ik en met een goede oogschaduwbasis eronder zijn de kleuren ook wat duidelijker na mijn mening.

Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette(4)

Het palette kost €4,99 en is o.a. bij kruitvat en trekpleister te koop.

Wat is jouw favoriete oogschaduwpalette?

7 gedachtes over “Catrice Chocolate Nudes eyeshadow palette

  1. bloggerkimmetjekims zegt:

    Wat een mooie palette en vooral voor dat prijsje! zelf draag ik overdag bijna nooit oogschaduw, heb wel een voorraadje voor feestjes!

  2. louterliefde zegt:

    Ik weet nooit zo goed hoe ik hier mee om moet gaan haha. Als ik het bij anderen zie vind ik het heel mooi, maar ik denk dat ik het niet goed zou kunnen opbrengen. Over de Catrice palletjes twijfel ik al een tijd, misschien moet ik het voor die prijs maar gewoon eens proberen!

  3. Mariska zegt:

    Catrice heeft zulke fijne paletjes πŸ™‚ de kwaliteit is prima en de kleurtjes zijn mooi en fijn! Deze ook weer πŸ˜€

Geef een reactie

