Healthy Update #2

Healthyupdate2
De 2de healthy update, de strijd tegen het veranderen/aanpassen van het innerlijk en uiterlijk. Afgelopen week ben ik begonnen met de maaltijd shakes van Action zoals je in dit artikel kon lezen en vandaag deel ik de eerste resultaten met jullie en hoe het verder de afgelopen week ging.

De shakes waren even een aanpassing, ik neem ze nu als ontbijt en als lunch en ik moet zeggen het valt me aardig mee. De smaak is goed te doen en het vult goed. Echt van een honger gevoel heb ik niet kunnen spreken (ja 1 dag toen had ik echt het gevoel dat ik alles wel kon eten maar niet gedaan) Als tussendoortjes neem ik vaak fruit, maar een eitje met wat komkommer mag ook gewoon tussendoor, ik heb deze week eigenlijk helemaal geen snoep aangeraakt en dat ging de ene dag makkelijker dan de andere dag.

En het weekresultaat deze week? Jaja, een – van 1,4kg
ik ben er super blij mee, want dit motiveert ook natuurlijk voor weer een nieuwe week en hopelijk is het volgende week zo`n mooi resultaat.

Op dit moment gebruik `Monitor je gewicht` app om mijn weegresultaten bij te houden, ik heb afgelopen week wel wat vaker gewogen omdat ik enorm benieuwd was en dat stimuleerde, maar deze week wil ik wel gewoon proberen weer alleen op vrijdag te wegen!

Aankomende week wil ik mij gaan focussen op workouts, ik wil gaan zoeken naar manieren om te bewegen (op youtube, rondjes buiten lopen noem maar op) en me gaan verdiepen in gezonde tussendoortjes. Ik leef vooral nu op fruit tussendoor (en af en toe ei en komkommer) maar de afwisseling is wel belangrijk om het leuk te houden. Dus als je tips hebt dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Verder gaat het ook goed, Mathieu had een vrije week dus dan is mijn ritme ook wat anders, maar op zich heb ik dus een goede week achter de rug, geen dagen gehad waarin ik me down voelde of wat dan ook, dus al met al een positieve afsluiting van de 2de healthy update!

Hoe gaat het met jou?

6 gedachtes over “Healthy Update #2

  1. Sabine zegt:

    Goed bezig zeg! Ik neem zelf niet zoveel tussendoortjes. Dus zou het niet weten wat te eten een gekookt ei elke dag. Maar dat doe je dus wellicht al. Misschien nootjes. Zonder zout. Gezond en vult. Of yoghurt of kwark?

  2. Angelique zegt:

    Goed bezig! Ik gebruik zelf de shakes van body&fit heel erg fijn! Daarnaast ben ik momenteel bezig met een detox kuur van hetzelfde merk. Ik ben al enorm veel centimeters kwijt!

Geef een reactie

