Na een maand `gratis` NETFLIX

NETFLIX
Ik heb er lang over getwijfeld en ik zag bij vele leuke series en films voorbij komen die ik ook wel wilde zien. Tot ik op een avond echt `in` Netflix keek toen ik bij mijn schoonmoeder was en zag wat het aanbod was. We besloten om de maand gratis te proberen om te zien of het de moeite waard was, deze periode is nu aan zijn einde en wat ik vind ik ervan en zet ik mijn abonnement (betaald) voort?

Ik ben op zijn zachts gezegd lichtelijk verslaafd eraan geworden. Ik heb op instagram en twitter kijktips gevraagd en daar kwamen wel wat leuke uit.

Ik heb bijvoorbeeld alle seizoenen van Pretty Little Lairs gekeken en kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen komen, ook Orange is the new black heb ik afgekeken en ik ben nu begonnen aan Gossip Girl, waarvan ik nog niet helemaal zeker weet wat ik er van moet vinden.

Ook films die ik graag wilde zien heb ik op mijn lijst van te kijken gezet en ook films die ik gewoon op dvd heb heb ik via Netflix zitten kijken.

Ik vind het echt super, ik mis nog wel wat films helaas, ook zie ik deel 2 terwijl deel 1 er niet op staat dus ik hoop dat het aanbod natuurlijk steeds groter word.

Ga ik door met het abonnement? Ja zeker voor nu in ieder geval wel, want ik kan niet wachten om de vervolgen van de series hierboven te gaan volgen en op de facebook van Netflix heb ik al een paar leuke aanraders voorbij zien komen die nieuw uitgebracht gaan worden dus ik ben heel benieuwd.

Ik kijk Netflix op mijn laptop (het kan ook via de Wii of andere spelcomputers met internet) en via mijn tablet, super handig. Zelfs op je telefoon kun je je series afkijken.

Heb jij nog leuke aanraders om te zien?

8 gedachtes over “Na een maand `gratis` NETFLIX

  1. Morgaine zegt:

    Ik zeg de serie Suits, White Collar en ook Prison Break, die is erg spannend en staan The Originals er nog op? Dan die ook, ik wacht op seizoen 2, en dat duurt wel erg lang vind ik, ik bedoel. The Blacklist staat er ook op, tot 2 seizoenen op tv zitten we al in seizoen 4.

    making an murder al gezien, en ja ik heb dat dus in 1 ruk uit zitten kijken, lag dan ook pas om 6 in de ochtend in mijn bed. Woops, hahaha

    X

  2. Mariska zegt:

    Ik heb ook een tijd Netflix gehad. Gestopt omdat ik alles wat ik leuk vond al had gezien en er niet súper vaak nieuwe dingen op komen. Maar als er nog zo veel is wat je kunt kijken is het het zeker waard!

Geef een reactie

