Catrice Better than false lashes volume mascara

catricemascara2112016(9)
Het was tijd voor een nieuwe mascara, ik gebruikte er nu ook èèn van Catrice, maar ik merkte aan mijn ogen dat het tijd was voor een nieuwe. Ik kocht de zilveren mascara genaamd `Better than false lashes`en ik was er zeer benieuwd naar.

Dit is wat Catrice zelf over de mascara zegt:
Better than False Lashes Mascara biedt dramatisch volume, ultieme lengte en extreme krul. Het effect is nog indrukwekkender dan kunstwimpers! De drievoudige volume vezelborstel bedekt elke individuele wimper voor een maximaal “valse wimper effect”. Oftalmologisch getest. Ook verkrijgbaar in Ultra Black en Waterproof.

Ik vind de huls waarin de mascara zit erg mooi, ik houd wel van dat glimmende op make-up producten

Het is een normaal mascara borsteltje en ik vind hem erg fijn weken omdat hij wat puntig afloopt zodat je makkelijk bij de binnenste haartjes kan komen.

catricemascara2112016(5)

catricemascara2112016(6)

Zwart is hij wel, maar waterproof? Dat is hij na mijn mening niet, want als ik mijn gezicht nat maak loopt hij uit helaas. Gelukkig voor mij heb ik een bril dus in de regen heb ik geen last ervan, maar als je bijvoorbeeld gaat zwemmen of geen bril hebt dan kan dat vervelend zijn natuurlijk.

Ultieme lente en perfecte krul, nou de lengte wordt wel iets meer, maar echte perfecte krul die je bij nepwimpers verwacht dat is bij mijn wimpers niet echt aan de orde helaas, maar je kan aan de swacthes hieronder zelf bepalen wat jou mening is uiteraard.

zonder mascara

catricemascara2112016(4)

Met mascara

catricemascara2112016(2)

catricemascara2112016(3)

Ik vind het al met al een goede basis mascara, hij doet na mijn mening niet helemaal wat hij beloofd, maar voor alledaags vind ik hem prima

De mascara is o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,59

Welke mascara gebruik jij op dit moment?

4 gedachtes over “Catrice Better than false lashes volume mascara

Geef een reactie

