Bloggers Interview: Lesley – mylittlehappiness.nl

mylittlehappiness5
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Lesley van mylittlehappiness.nl

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hallo! Ik ben Lesley van de Langkruis, ik ben 28 jaar en woon in Hellevoetsluis. Mijn hobby’s zijn Shoppen, knuffelen met mijn chihuahua Zoe, reizen en bloggen.

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog? http://www.mylittlehappiness.nl of terwijl: My Little Happiness. Mijn blog is één bonk vrolijkheid en je vind hier eigenlijk allerlei dingen waar ik zelf blij van wordt.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Vanaf december 2014 dus nu precies een jaar.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is puur een hobby voor me momenteel. Ik sta wel inschreven bij de KVK met mijn blog omdat ik in eerste instantie een webshop wilde beginnen in combinatie met een blog. Omdat ik het bloggen zo leuk vond ben ik hier uiteindelijk mee begonnen en heb ik me hier verder in verdiept. Ik werk zelf hiernaast nog 5 dagen bij Hoogerwerf for Office. Hier doe ik de verkoop kantoorartikelen en onderhoud ik de webshop.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Heel leuk. Ik vergeet soms dat mijn blog openbaar is en dat iedereen het kan lezen. Soms word je er even aan herinnert door opmerkingen van vrienden.

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven? (bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
In principe maak ik in het weekend mijn blogs voor die week erna. Lukt dit niet, dan doe ik het in de avonden.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Uit van alles, ik kan geïnspireerd worden door de kleinste dingen. Als je op de kleine dingen in het leven let dan kom je erachter dat er zoveel dingen mooi zijn in het leven!

mylittlehappiness2

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik wil mensen een glimlach op hun gezicht geven. Ik ben zelf depressief geweest en daarom ben ik begonnen met bloggen. Mede om een afleiding te hebben en om het gewone leven weer op te pakken. Ik wil laten zien dat als je je richt op kleine dingen in het leven dat je dan eigenlijk heel gelukkig bent. Het bloggen heeft mij echt geholpen om beter te worden!

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Jup,
Voornamelijk op facebook en op instagram. Ik heb natuurlijk ook bloglovin 🙂 https://www.instagram.com/my_little_happiness/ https://www.facebook.com/haalgelukuitdekleinedingen https://www.bloglovin.com/blogs/my-little-happiness-13236595

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Blijf jezelf en doe vooral wat je zelf leuk vind!

Lesley heel erg bedankt voor je deelname aan het interview, ik vind het knap dat je ondanks je eigen depressie zo positief kunt zijn op je blog. Ga zeker zo door!

Ken jij Lesley al?

3 gedachtes over “Bloggers Interview: Lesley – mylittlehappiness.nl

  1. bloggerkimmetjekims zegt:

    Wat leuk dat je dit zo doet! Leuke vragen gebruik je ook, zo kom je echt meer over iemand te weten! Ik ken lesley al, heb haar blog al meerdere keren bezocht 🙂

Geef een reactie

