Weekly Rewind #8

WeeklyRewind8
Afgelopen week liep niet helemaal zoals ik in gedachten had. Het begon met een rot telefoontje en eindigde snotverkouden!

Aach wat zijn we toch lief voor elkaar (1 minuut)

20160118_134844

Mooi gezicht altijd zo strak blauwe lucht met de vliegtuigstrepen erbij

20160118_142306

Ik ben lui vrouwtje

20160118_151227

Dinsdag belde mijn moeder al vroeg, met het bericht dat mijn oom in het ziekenhuis werd opgenomen, hij had (na waarschijnlijk een tia of epileptische) een aanval gehad, dus samen met mijn moeder en Mathieu reden we naar het ziekenhuis hier. Gelukkig was hij bij kennis en hebben we gehoord wat er was gebeurd. Nadat hij een kamer kreeg zijn we naar huis gegaan en hebben we wat spullen gehaald voor hem en dingen geregeld, aten we even wat en zijn we daarna naar het bezoekuur geweest. Eenmaal thuis sloot ik even om tot rust te komen de dag af met een nieuwe aflevering van Pretty Little Lairs

20160119_213810

Een peertje, lekker hoor.

20160120_154241

De avonden deze week zijn we bij hem op bezoek geweest, hij heeft nog 1 keer zo`n aanval gehad maar verder lijkt hij nu goed op te knappen, vandaag heeft hij een gesprek met de arts hoe nu verder.

20160121_194506

Tijger lekker bij me kroelen op de bank

20160121_214553

Vrijdag doen we even boodschappen, de lidl is hier helemaal verbouwd dus het was even zoeken..

20160122_121019

We haalde een paar nieuwe visjes erbij, we hadden er nog maar 5 ofzo dus dat is een beetje zielig he in zo`n grote bak 😉

20160122_154158

Ik ging een nachtje met Mathieu mee

20160122_215212

Zaterdag deed ik de administratie

20160123_121213

En beloonde mezelf met een cheat-momentje waar ik het in dit artikel over had

20160123_144059

Ik bedacht de artikelen voor deze week

20160124_112837

ik ben snot verkouden geworden en last van mijn keel, dus dit zijn mijn beste maatjes de komende dagen ben ik bang

20160124_131705

De tulpen die Mathieu heeft meegenomen gaan mooi open

IMG_20160124_115737

Minoes kroop in de krappaal, dit doet tie anders nooit haha mafkees!

20160124_182907

al met al een nogal stressvolle week en ik ben blij dat hij over is, het is met mijn oom nog wel onzeker maar het gaat de goede kant op. Deze week hoop ik alles weer een beetje op de rit te krijgen wat mijn dieet betreft, het huishouden en het bloggen etc.

Hoe was jouw afgelopen week?

6 gedachtes over “Weekly Rewind #8

  1. Morgaine zegt:

    Ik hoop dat jouw oom ondertussen weer thuis is en alles weer oké is!

    En werkt jouw Mathieu op de bloemenveiling? Dat heeft mijn moeder ook gedaan, hahaha in Aalsmeer dan, bij Zurel, alleen export, ontzettend leuk om dan een dagje mee te kunnen gaan, ja heb ik ook gedaan en nog vaker nam zij dochter mee zo nu en dan.

    Enuh, verloren momentjes qua voeding, zijn absoluut geen verloren dagen! Onthou dat goed! Wat je deze week hebt gedaan zie je pas over 2 weken op de schaal, en niet in de week direct erna, dit leerde ik al in de eighties toen ik voor het eerst naar de slank club moest.

    Ga gewoon door, je lichaam is onzichtbaar aan het werk!

    X

    • patriciakleijn zegt:

      Nee helaas is hij nog niet thuis, het gaat niet zo best, we wachten nog nu nog uitslagen van de PET scan af. Nee Mathieu werkt bij Vermeer Transsport, hij brengt de bloemen naar de veilingen, ikea, intratuinen etc. Hij komt wel regelmatig op aalsmeer en naaldwijk, igc 😀

      • Morgaine zegt:

        Oh het transport, mijn ex man reed op een kleine vrachtwagen waar je net wel groot rijbewijs voor nodig had ooit, en dat is ook zo gaaf om mee te kunnen, hahaha Maar hij reed voor Prenatal ooit, babykamers afleveren en ook in elkaar zetten 😉

        Ik hoop dat de resultaten voor je oom goed zijn en dat hij heel snel weer naar huis kan! Sterkte voor hem en beterschap!

Geef een reactie

