Huisdieren weekvlog 1 | Uit de kraan drinken

huisdierenweekvlog1
Vandaag weer eens een filmpje, zelf vind ik het altijd leuk om filmpjes van beesten te kijken en wat is nou leuker om af en toe even een kijkje te nemen in het leven van onze huisdieren. Ik zal niet beloven dat er elke week een vlog komt, maar zo af en toe een filmpje van de kids dat is wel leuk toch? Veel kijkplezier. O en mocht je dit vaker willen zien, let me know!


Drinkt jou kat ook uit de kraan als het even kan?

2 gedachtes over “Huisdieren weekvlog 1 | Uit de kraan drinken

  1. Morgaine zegt:

    Oh nee, dat doet Picasso dan weer niet, hahaha wel is hij heel gefacsineerd door een lopende kraan en gaat dan in het putje proberen het water te pakken, als ik de kraan weer uit heb, hahahaha

    Filmpje ga ik morgen even kijken denk ik, ik ben aan het huishouden nu en radio aan, zo tijd om even te douchen, dus ik bewaar deze zeker even 😀 Ben heel benieuwd!

    X

Geef een reactie

