Leuke Blogtips #4

Leukeblogtips4
Het is weer tijd voor de leuke blogtips, in dit wekelijks terugkerende artikel licht ik een paar leuke blogs uit die ik afgelopen week ben tegengekomen op het internet. Ik heb er vandaag weer 5 voor jullie.

1. streetsahead.nl; Linda geeft je een paar handige tips als je een maand lang elke dag wil gaan bloggen
2. mylittlehappiness.nl; Echt, de nieuwe keuken van Lesley moet je even zien, hij is echt jaloersmakend gewoon
3. sassyandchic.nl; 148 keer ten huwelijk gevraagd worden en niks door hebben? Deze jongen deed het..
4. style-remains.nl; 15 simpele tips voor meer productiviteit, sommige van deze zijn echt heel erg handig en voor de hand liggend..
5. theorganizeblog.blogspot.nl; Een paar handige tips als je het overzicht compleet kwijt lijkt te zijn

Welk artikel van deze 5 vond jij het leukst?

8 gedachtes over “Leuke Blogtips #4

  1. My Little Happiness zegt:

    Wat een eer hihi ben zelf ook heel blij met mijn keuken hoor ❤ hihi! Leuke andere tips en blogjes zitten erbij. Sommige kende ik nog niet dus heb ik gelijk toegevoegd aan mijn favorietenlijstje thanks!

  2. AroundSan zegt:

    Doe keuken van Lesley is inderdaad om verliefd op te worden! Het eerste artikel kende ik ook al en die is ook erg handig. De rest ga ik nu bekijken!

  3. Charelle zegt:

    Oh leuke tips weer! De artikelen van Linda en Laura heb ik al gelezen, die waren inderdaad erg goed, maar ben ook benieuwd naar de rest! Eventjes lezen. ^^

Geef een reactie

