Healthy Update #4 en jullie hulp nodig!!

HealthyUpdate
Afgelopen week ging er iets niet goed, ik zakte in en viel terug in oude gewoontes, het resultaat is dan ook een best slechte en niet alleen in kilo`s

Ik denk dat de stress zijn tol heeft losgelaten, het gedoe met mijn oom en het feit dat ik afgelopen week verkouden ben geworden met de daarbij komende pijnlijke keel helpen niet echt natuurlijk.

Ik was en ben nog steeds erg moe, slaap niet zo goed (veel wakker) en daardoor komt er overdag ook weinig uit mijn handen. Het huis is het eerste wat hier eigenlijk verwaarloosd wordt als ik me niet lekker in mijn vel voel (het gezegde chaos in je hoofd is chaos in je huis komt bij mij altijd goed terecht)

Daarnaast heb ik op het gebied van afvallen ook niet echt aan de goede `regels`gehouden. Ik vergat shakes te nemen, te drinken (waarbij ik soms alleen 1 shake en een glas water bij het avondeten op had) we aten niet zoals het hoorde (te weinig groente en teveel patat en pasta enzo) dus dat het resultaat nu een -0,1kg is dat is niet gek en daar kijk ik ook niet echt van op, gelukkig is het wel een min en heen plusje dus dat is wel een opluchting, maar aankomende week zal ik ondanks dat ik niet helemaal fit voel toch harder mijn best moeten doen.

Ik ga het aankomende week weer even streng aanpakken, ik heb weer even een soort van dagschema voor mezelf gemaakt om zo wat houvast te hebben en ondanks de verkoudheid en de stress toch door te kunnen gaan met het werken aan mezelf!

Dus ik hoop volgende week een weer wat positiever logje voor jullie en mezelf te kunnen tikken met een mooier resultaat.

Jullie Hulp nodig!
Ik wil mezelf wat meer gaan uitdagen en het wat leuker houden, dus het leek me leuk om met opdrachten te gaan werken en daarbij heb ik jullie hulp nodig 🙂
Deze week begin ik mezelf met de opdracht te geven om maandag, dinsdag en woensdag Zumba op de WII te doen als beweging!

Nu leek het me leuk als jullie een opdracht verzinnen die ik daarna kan gaan doen, dus brand los en wie weet wordt jou opdracht volgende week gekozen wat ik zal gaan doen!

4 gedachtes over “Healthy Update #4 en jullie hulp nodig!!

  1. Sabine zegt:

    Oh wat balen dat het niet zo lekker ging. Is ook extra moeilijk bij dit soort gebeurtenissen. Leuk idee van de wii! Wat betreft opdrachten ben ik niet zo creatief. Hoop dat iemand anders leuke tips heeft!

  2. Jenn zegt:

    Vervelend dat het niet zo lekker ging, volgende keer beter! Ik weet niet zo goed wat voor opdrachten je zoekt, maar misschien heb je hier wat aan:

    – schrijf een aantal workouts op een briefje, vouw dicht en stop ze in een pot. Iedere dag waarop je een workout wil doen trek je een briefje en zo is het altijd een verrassing wat je krijgt.
    – een Instagram/Facebook/Twitter/ect-challenge: voor iedere like die je krijgt een x-aantal crunches en voor iedere reactie een x-aantal squats.
    – een week 2 dagen geen vlees eten
    – een week geen… (vul iets in waarvan je het moeilijk vindt om te laten staan)
    – iedere avond na het eten een blokje om

  3. Morgaine zegt:

    Ik heb nooit een WII in huis gehad, dus hierin kan ik je niet helpen, en ik heb het slechts 1x in actie gezien, lijkt mij ook dat je dan net dat spel of sport ding moet hebben….

    Wat ik wel hoop,, is dat jouw stress snel zal dalen en dat je oom snel echt heel snel weer naar huis mag!

    X

Geef een reactie

