Favorieten van januari 2016

FavorietenJanuari2016
Vanaf nu kun je aan het eind van de elke maand een favoriet artikel verwachten, waarin ik mijn favoriete items van die maand laat zien, dit kan van nagellak tot tv series en van uitstapjes naar nieuw ontdekte blogs zijn, dus lekker random! Vandaag de eerste favoriete en wel die van januari want ja de eerste maand van 2016 zit er al weer zo goed als op!

– Catrice nagellak 470 `Snow Motion`
– Essence geurtje `Llike an unforgettable`
– Delue Crease brush van Real Techniques
– Gossip Girl
– Prett Little Liars
– Neko Atsume (de japanse kattenspel app)
– Easy Way shake (vanille) van Action
– Nieuw blogs in mijn bloglovinlijstje: Thankgoditsmondayย enย Herhealth

Wat zijn jou ultime favorieten van afgelopen maand?

8 gedachtes over “Favorieten van januari 2016

  1. charlottologique zegt:

    Leuke producten! Een van mijn favoriete producten deze maand is de Camellia nut facial hydrating cream van Aesop. Benieuwd naar mijn andere favorieten? Kijk dan zeker eens naar mijn blogpost ๐Ÿ˜‰

    Charlottologique x

Geef een reactie

