Februari maand doelen 2016

FebruariMaanddoelen2016
Eerder heb ik gewerkt met maand doelen, maar daar ben ik opeens mee gestopt geen idee waarom eigenlijk haha. Het leek me leuk en vooral ook als een stok voor mezelf om weer 5-tal doelen elke maand te stellen om toch wat focus te houden! Deze maand dus de eerste.

Deze maand zal in het teken staan van het op orde krijgen van het huishouden en een ritme krijgen in een gezonde levensstyle.

Het huishouden doen n.a.v. een schema; ik heb eerder een schema gemaakt, maar deze is eigenlijk een beetje verslonst dus er moet een nieuwe komen om zo weer even ritme in het huishouden te krijgen
Eetschema met Bodieboost; Zoals ik in mijn healthy updates schreef ben ik bezig met de shakes van de Action, deze neem ik nu als ontbijt en als lunch, maar ik merk als ik hem als lunch neem ik best wel buikpijn krijg erna en ik heb sinds een paar dagen ook diarree, dus ik wil hier mee gaan minderen, ik wil hem nu alleen als ontbijt gaan nemen en verder de richtlijnen van Bodieboost gaan volgen zoals ik dat eerst van plan was. Ik heb al een eetschema gemaakt voor de eerst week en dan zullen we zien of het afvallen doorzet!
– Beweging;Β  2 a 3 keer in de week zumba (volgens het workout programma op de wii) en 1x in de week een half uur lopen/fietsen
– Minimaliseer challenge voltooien; Zoals ik hier al schreef doe ik deze maand mee met de minimaliseer challenge, meer uitleg kun je in het artikel vinden en ik wil deze zonder smoesjes voltooien
No Buy; Ja ja deze maand wordt een no buy maand, alleen kopen wat nodig is (denk aan boodschappen, medicatie, als het nodig is shampoo etc en verder geen extra prulletjes)

Nou het is heel wat, maar het gaat me zeker lukken. Let`s do this!

Heb jij doelen voor deze maand?

8 gedachtes over “Februari maand doelen 2016

Geef een reactie

