Healthy update #5 met eetdagboek!

HealthyUpdate5
Afgelopen week ben ik mij weer volledig op het systeem van bodieboost gaan richten, ik schafte het nieuwe bikiniboost boek aan daar ga ik volgende week met starten. Hoe ging het deze week, wat waren mijn valkuilen en ik heb een eetdagboekje van afgelopen dinsdag bijgehouden!

Het resultaat van deze week: -0.6 kg
Totaal afgevallen sinds 1 jan: -3,1 kg

Wat ging goed deze week
Eigenlijk had een goede week, ik had mijn eet schema gemaakt waar ik me aan heb gehouden, tussendoor heb ik af en toe een pepermuntje genomen of een plakje ontbijtkoek extra of een extra stuk fruit, dat is niet helemaal volgens de 5×2 regel die Bodieboost aanhoud, maar ik moest gewoon soms even wat nemen ivm duizelingen.

Wat ging minder goed
De ochtend gaat wel, maar zodra ik mijn lunch op heb dan begint het, dan krijg ik een honger gevoel die eigenlijk pas weggaat na het avondeten ook al eet ik rond 14:30 mijn tussendoortje, dus ik denk dat ik of een extra tussendoortje moet nemen of mijn eettijden even moet aanpassen.
Het drinken moet ik ook echt gaan aanpakken, 2 liter op een dag haal ik nooit, ik vind het soms al moeilijk om aan een halve liter te komen, dus ook de drinkmomenten moet ik gaan inplannen bij mijn eet schema deze aankomende week.

Sport
Het sporten ging op zich goed, ik heb maandag zumba gedaan op de WII en de rest van de week gewoon een random youtube workout (4x). Ook ben ik gestart met de 30dayplankchallenge en zit nu op dag 5 en ik moet zeggen, het is tot nu toe nog te doen haha (in 30 dagen 5 minuten planken) Aankomende week zal ik de oefeningen uit het bikiniboost boek gaan gebruiken (een review van dit boek komt later online)

Ik heb afgelopen dinsdag bijgehouden wat ik gegeten heb..
Ontbijt: Bakje vanille yoghurt + Appel + Glas water
Tussendoor: Kop groene thee + Peer
Lunch: 2 bruine boterhammen met kipfilet en ei  Komkommer + Glas water
Tussendoor: 2 plakjes ontbijtkoek  Glas water
Diner: Aardappelen, Doperwten/Worteltjes + Schnitzel + Glas water
Tussendoor:
Ik deed deze workout in de avond en de 2de dag van de 30dayplankchallenge
Tips hierop zijn natuurlijk altijd welkom

Aankomende week begin ik dus met 4 weken bikiniboost een work-out kalender naast mijn 5×2 regel eet schema en uiteraard deel ik volgende week mijn resultaten en bevindingen!

Hoe gaat het met jou?

6 gedachtes over “Healthy update #5 met eetdagboek!

Geef een reactie

