Bloggers Interview: Nancy – fashionandfoodandotherstuff.com

nancy6
Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuwe `Bloggers Interview`. Een wekelijks terugkerend artikel waarin ik bloggers interview over wie ze zijn en waar ze over bloggen! Vandaag is het de beurt aan Nancy van fashionandfoodandotherstuff.com

1.Wie ben je? Hoe je heet, wat je hobby`s zijn , leeftijd enzo?
Hallo, mijn naam is Nancy, ik ben 49 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze twee Mainecoons. Ik ben dol op uit eten gaan en shoppen met vriendinnen. Maar ik vind het ook heerlijk om op de bank te kruipen met een spannend boek en een kop thee. Ik sport veel (fitness) maar heb ook een erfelijke longaandoening waarbij ik 24/7 extra zuurstof moet gebruiken. Ik ben een positief ingestelde vrouw die volop geniet van wat het leven allemaal te bieden heeft!

Nancy3

2. Wat is je Blognaam en url en hoe zou jij je blog omschrijven? Wat vinden we zoal op je blog?
Mijn blog heet fashion and food and other stuff.
http://www.fashionandfoodandotherstuff.com
Op mijn blog gaat het voornamelijk over fashion, outfits en wishlists, maar ook over wat ik zoal meemaak.

3. Hoelang blog je al op deze blog?
Ik blog nu zo’n driekwart jaar.

4. Ben je een fulltime blogger of is het puur een hobby en heb je daarnaast nog werk of school? (zo ja wat?)
Het is begonnen nadat ik was afgekeurd en vrijwilligerswerk had gevonden, maar ik wilde er nog iets bij doen, een hobby. Ik wist wel dat ik iets met schrijven wilde en toen was er bij de volksuniversiteit een cursus blog beginnen en daar ben ik naar toe gegaan. Ik was meteen verkocht, maar aangezien ik niet zo geweldig ben met computers is het wel allemaal uitvogelen en uitproberen. Toen ik nog werkte was ik filiaalmanager in een trendy modezaak, en daar ligt mijn hart , dus waar mijn blog over zou gaan was ook meteen duidelijk.

5. Wat vind je omgeving (familie en vrienden) van je blog?
Ik krijg steeds vaker opmerkingen van mensen om me heen dat ze de blog zo leuk vinden om te lezen en inspiratie halen uit de outfits. Hoe gaaf is dat!

6. Heb je een bepaalde routine in het bloggen gecombineerd met je offline leven? (bepaalde upload dagen, bepaalde dagen dat je echt voor je blog gaat zitten?)
Ik post op maandag, woensdag en vrijdag en soms een extra artikel tussendoor. Maar ik ben er iedere dag wel mee bezig, begint s’morgens al bij het ontbijt met het beantwoorden en reageren op de mails. En ik moest mijn foto’s verkleinen, haha, die namen bijna al mijn capaciteit in beslag. In maart ga ik een vervolg cursus doen.

7. Waar haal je jou inspiratie vandaan voor je blog?
Mijn inspiratie komt vanzelf, ik heb altijd wel in mijn hoofd wat en hoe ik een artikel wil en door op de hoogte te blijven van de laatste trends via webshops, maar ook de modebladen.

Nancy4

8. Wat wil je nog met je blog bereiken?
Ik wil met mijn blog bereiken dat degene die het lezen het ook echt leuk vinden om te lezen en niet alleen maar op like drukken en niks gelezen hebben. Ik verbeeld me niet dat ik groot kan worden, wil ik ook niet, kan ik ook niet, maar ik zou nog wel willen groeien.

9. Ben je naast je blog nog meer actief op social media? (Links)
Ik ben ook te vinden op:
Instagram- fashionandfoodandfotherstuff
Twitter- nancy baten @nancybaten1
Facebook Nancy Baten
Bloglovin fashionandfoodandotherstuff

10. Heb je nog een handige tip voor mede bloggers of lezers?
Aangezien ik nog niet zo heel lang bezig ben heb ik geen tips voor anderen, behalve blijf jezelf, maar anderen hebben misschien wel tips voor mij en die hoor ik dan graag!

Nancy, heel erg bedankt voor je deelname aan het interview en ik hoop dat je blog mag groeien en je er nog heel veel plezier van zult hebben!

Ken jij Nancy al?

Een gedachte over “Bloggers Interview: Nancy – fashionandfoodandotherstuff.com

Geef een reactie

