En dan ineens schijnt de zon weer!

20160109_121110
En ja, ook al met deze regenachtige dagen scheen gister hier ineens de zon. Ondanks alles wat er op dit moment in ons leven gebeurd (met mijn zieke oom) kreeg ik gister een verlossend woord op een ander gebied!

I have a new job!!!!!!!

Ik loop nu al een paar maanden thuis zonder werk en ik werd er enorm moedeloos van, de dagen steeds kwijt, geen idee hoe je weer een nieuwe dag moet invullen, noem maar op!

Vorige week dinsdag kreeg ik een telefoontje of ik nog interesse had in een baan als gastouder/oppas bij een gezin hier in Stellendam. Eerlijk gezegd had ik de moed al een beetje opgegeven dat ik nog werk zou vinden in korte tijd, maar het tegendeel was waar.

Ik ging s`avonds gelijk bij het gezin op gesprek voor kennismaking en de eerste dingen te bespreken wat we van elkaar verwachten, ze hadden nu nog een oppas maar die zou weggaan maar ze wist niet precies wanneer, dus ze zouden mij voor a.s. donderdag laten weten hoe of wat.

En daar kreeg ik gister een verlossend whatsappje van de moeder van het gezin of ik nog interesse had en of ik volgende week al kan beginnen…..

Wacht…. Wat??ย 

Natuurlijk kan dat ๐Ÿ˜€ helemaal happy dus, vanaf volgende week weer 2 a 3 dagen in de week (maandag/dinsdag en om de week woensdag) kan ik weer lekker aan de slag bij 2 jongens van 2 en 4 jaar oud. Morgenmiddag heb ik een proefmiddag om te zien welke school ze gaan en ivm eten etc en dan kan ik maandag heerlijk weer een werk ritme gaan aannemen en heb ik weer wat om handen!

Wat betekend dit voor mijn blog? Nou eigenlijk niet veel, ik blijf gewoon bloggen en dagelijks uploaden alleen zal ik voor mezelf even moeten kijken dat ik op mijn vrije dagen vooruit blog. Ik ga werken van 7:30-17:00 maar aangezien het eigenlijk hier om de hoek is (lees letterlijk 200m) hoef ik geen rekening te houden met een hoop reistijd jeeej hoe ideaal!

Nou zoals je leest, mijn week kan niet meer stuk en ik heb er enorm veel zin in om weer lekker aan de slag te kunnen!

6 gedachtes over “En dan ineens schijnt de zon weer!

Geef een reactie

