Welke paden ik oversla bij Action


De Action is een winkel waar ik zeker graag kom, ik vind het heerlijk om te snuffelen naar nieuwe spulletjes, maar ook om lekker goedkoop vertrouwde artikelen te kopen! Maar eigenlijk zijn er altijd paden die ik standaard oversla of met een noodgang doorheen loop tenzij ik echt iets eruit nodig zou hebben.

Glazen, mokken etc.

Dit pad met de glazen, mokken, servies noem maar op dit pad loop ik eigenlijk altijd gewoon door heel af en toe pik een setje mesjes mee maar voornamelijk kijk ik even vluchtig en ben ik er weer weg

Het snoep en etenswaar
Tja, als ik dit wil kopen doe ik dit gewoon in de supermarkt, ik heb 1 keer de noodles gekocht en die waren na mijn smaak niet te eten. Af en toe neem ik wel eens een kinderbueno mee, maar over het algemeen sla ik deze hele sectie over

Kleding
Waardeloos vind ik de kleding van de Action, het is of mega slecht van kwaliteit dat het na 1 keer wassen al kapot is, of het valt gewoon niet zoals de maat voordoet. Ik heb sokken gehad maar die kon ik na 2 keer dragen zowat weggooien, zonde!

Auto en fietsspul etc.
Ja ook dit pad sla ik vaak over, hoewel Mathieu wel blijft hangen hier, ook het pad van het gereedschappen en het verf enzo, echte mannendingen zullen we het dan maar noemen haha

Creaspul
Vroeger zou ik hier echt helemaal los kunnen gaan, maar sinds ik eigenlijk niet meer creatief bezig ben sla ik dit stuk ook altijd over, ik kijk er wel eens doorheen als ik met mijn moeder ben bijvoorbeeld maar neem eigenlijk nooit wat mee

Verder vind ik de paden met de beauty, kaarsenspulletjes, kattenspulletjes en de echte hebbedingetjes het leukst hihi!

Welke paden sla jij in de Action standaard over??

5 gedachtes over “Welke paden ik oversla bij Action

  1. Sanne zegt:

    Ik sla de paden over van auto en fietsen dingen. Het pad met fotokaders, tenzij ik echt iets nodig heb. Het andere pad is dan weer eten. Ik hou eerder van de creatieve paden, sport en beauty producten. 🙂

  2. Mariska zegt:

    Ik sla die afdeling met al dat fietsenmakerspul en gereedschap over, de rest kijk ik vaak op z’n minst wel even kort.

  3. louterliefde zegt:

    Kleding vind ik daar ook drie keer niks, en het ligt er meestal ook erg slordig bij. Ik loop meestal overal wel even vluchtig doorheen, maar meestal ga ik met een concreet doel naar action: fietsbel, schriften, kaarsjes.

  4. Jantine zegt:

    Glazen/mokken en servies vind ik erg leuk, maar ik koop er eigenlijk nooit iets van bij de Action. Ik heb er wel een keer een mok van gekregen, en die is nog steeds mooi, in tegenstelling tot de Blond Amsterdam-mokken die ik vorig jaar van mijn moeder kreeg (nadat ik mijn vaatwasser weg had gedaan, die heeft de Action-mok nog wel meegemaakt). Het was toen dus in ieder geval nog goed spul ook …
    Snoep/etenswaar, kleding en auto- en fietsspullen sla ik ook steeds over. Lijstjes en zo meestal ook, al haal ik er wel eens bloempotten en zo.huisdierspul hoef ik zonder huisdier ook niet … En juist de creatieve hoek (washi-tape!) en zeker de hoek met pennem en zo vind ik heerlijk!

Geef een reactie

