Healthy Update #6

image

Hoe is het deze week vergaan met afvallen en de positiviteit, gemixt kan ik je nu alvastverklappen.

Weegresultaat deze week: -0,2 kg
Totaal afgevallen: -3,3 kg

Het is redelijk gegaan, ik begon heel goed met het eetschema en sporten, maar al snel werd mijn week vol en druk waardoor zoeizo het sporten verwaterde. Het eten hield ik wel bij in mijn bodieboost app, maar dat was niet volgens het lijstje wat ik had gemaakt begin van de week.

De tussendoortjes kwamen ook meer dan de bedoeling was en het water drinken ging 50/50 dus dat het resultaat nu niet denderent is dat vind ik niet zo heel raar.

Het positieve is dat ik vanaf volgende week weer lekker aan het werk kan dus ik kan weer lekker een ritme opbouwen!

Verder heb ik voor deze week niet zo heel veel nieuws te melden, aankomende week weer wennen aan het werk ritme en hoe ik bodieboost en sporten daarin ga plaatsen, maar dat gaat vast goedkomen.

En dan hoop ik volgende week weer een grotere – neer te kunnen zetten!

Hoe gaat het met jou?

4 gedachtes over “Healthy Update #6

Geef een reactie

