Max&More Eyeshadow Absolute Nudes

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes
Ik ben fan van Action, budget en nudekleurtjes als oogschaduw, de perfecte combinatie heb ik gevonden haha.

Toen ik bij de Action kwam en dit palette zag hangen twijfelde ik eerst even of ik hem mee zou nemen. Ik heb namelijk eerder make-up gehad van Action en op de oogpotloodjes na was ik niet echt blij verrast. Maar hè voor deze budget prijs kon ik het niet laten.

De verpakking vond ik al erg mooi, ik houd wel van dit soort doosjes, je ziet precies wat erin zit en door het magneetje in het deksel klikt hij ook nog eens goed dicht waarbij je dus niet een open doosje ergens hebt als je hem bijvoorbeeld meeneemt in je tas.

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes

Op de achterkant van het doosje staat ook een voorbeeld van hoe je een look kunt maken, super handig zeker als je net begint met make-up of gewoon niet zo handig of creatief bent in het verzinnen van een look haha

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes2

Er zitten 12 kleurtjes in en op 2 kleurtjes na zijn ze eigenlijk allemaal met een shimmer, dus dat is wel iets waar je van moet houden. Zelf vind ik dat juist leuk, meestal doe ik op mijn ooglid een mat kleurtje en in mijn crease een shimmer kleurtje. Ook zitten er 2 aplicators bij, deze gebruik ik zelf niet omdat ik zelf kwasten heb, maar om mee te nemen zou ik het wel kunnen gebruiken als ik geen ruimte zou hebben voor deze.

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes4

Natuurlijk heb ik de oogschaduw ook geswatcht. Het zijn fijne poedertjes alleen hebben ze wel snel fall out dus dat is iets waar je wel rekening mee moet houden als je ook een basis op je gezicht gebruikt.

Oogschaduw 1 t/m 6

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes5

Oogschaduw 7 t/m 12

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes6

Wat ik erg leuk vind is dat ze de kleurtjes ook echt namen hebben gegeven en geen duffe cijfers of helemaal geen herkenning. Het palette zou op het Nacked palette lijken, maar dit heb ik zelf niet dus dat heb ik niet kunnen vergelijken.

Ik heb ook nog een poging tot een look gedaan, op mijn ooglid zit vanilla en in de crease zit taupe, in in de hoek heb ik olive gemengd. Ik ben geen held met ooglooks maar op zich vond ik hem wel goed gelukt. De mascara is van Catrice en het oogpolood ook van Max&More.

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes7    Max&More Eyeshadow Absolute Nudes8 

Nou ik ben zeker wel tevreden met het palette, voor een elke dag look is het zeker geschikt en dat voor de prijs is het na mijn mening geen miskoop, maar een echte Action Must have haha.

Dit palette is bij Action te koop voor €1,79

Wat vind jij van dit palette?

6 gedachtes over “Max&More Eyeshadow Absolute Nudes

Geef een reactie

