TAG | I love Netflix

NETFLIX
Sinds ik besloot Netflix te nemen ben ik eigenlijk lichtelijk verslaafd haha. En toen ik de TAG tegenkwam op het blog van happilyeverafterx kon deze niet uitblijven natuurlijk!

* Kijk je liever series of films op Netflix
Ik kijk op dit moment liever een serie, ik heb veel films op DVD die op Netflix te vinden zijn, dus een serie vind ik leuker om te zien, ook omdat je daar langer plezier van hebt haha

* Kijk je op dit moment een serie? Zo ja, welke?
Ik kijk op dit moment Gossip Girl en zodra er een nieuwe aflevering komt van Pretty Little Lairs

* Wat is je Netflix serie top 5?
– Pretty Little Lairs
– Gossip Girl
– Orange is the new black
– Prison Break
– New Girl

* Wat is je Netflix film top 5?
– Save the last dance
– Voor ik doodga
– Lo Imposible
– Step Up delen
– Friends wiht Benefits

* Wat is je favoriete Netflix Snack?
Uhm, eigenlijk snack ik niet perse onder Netflix haha, maar als ik een film of zo kijk dan is een bakje paprika chipz wel lekker met een glas casis!

* Wat is je favoriete Netflix plek?
Meestal kijk ik gewoon aan tafel of op de bank, het liefst kijk ik lekker s`avonds op bed maar de wifi is niet zo best boven helaas

* Waar kijk jij het liefst Netflix op? Tablet, tv, laptop, mobiel of iets anders?
Vaak gewoon op de laptop, maar heel af en toe pak ik mijn tablet ook wel even

* Wat is je grootste tegenvaller op Netflix?
A Teachers was doodelijk saai ik heb hem niet eens afgekeken, nou dat wil wel wat zeggen, ook vond ik Trust tegenvallen, dat hadden ze veel beter kunnen doen volgens mij. Ook Blackbook zag er interessant uit, maar viel behoorlijk tegen helaas. Ik zoek op Netflix graag onbekende films op die ik niet op dvd heb, maar tot nu toe nog niet echt een goede gevonden

* Stel je mocht nu iets toevoegen op Netflix, wat zou het zijn?
Ik zou het leuk vinden als er wat meer leuke nederlandse films en series zouden komen, maar ook bijvoorbeeld wat nieuwere films en welke ik ook mis is 50 shades of grey

Als je het leuk vind mag je de TAG natuurlijk overnemen op je blog, of je antwoorden hieronder in een comment kwijt 😀

Wat is jou ultieme Netflix aanrader?

3 gedachtes over “TAG | I love Netflix

  1. Corinne zegt:

    Met ziek zijn is Netflix echt een enorme uitkomst!
    Zojuist ben ik aan Gotham begonnen, zeer vermakelijk als je van Batman houdt. The Mentalist heb ik alle afleveringen van gezien. Evenals Suits en Jessica Jones.
    En Orange is the New Black is geweldig. Jammer dat er nog niet meer afleveringen zijn 😀
    Qua snacks probeer ik me in te houden, want chips is veel te lekker 😉

Geef een reactie

