Healthy Update #7

20160211_101514
`Zo, pfoei even een momentje van rust pakken. Nu ik dit typ heb ik een hele dag poetsen en opruimen achter de rug en ik moet van mezelf nu echt even tot rust komen anders stuiter ik straks mijn bed uit…`
Goed tijd voor een nieuwe Healthy Update, ik heb mijn eerste 2 werkdagen achter de rug en hoe is het met Bodieboost gegaan!

Weegresultaat deze week: +0,3 kg
Totaal afgevallen: -3,3 kg

Helaas een kleine plus deze week. Denk dat het door vocht komt want mijn enkels zijn ook wat dik dus hoop dat het volgende week minder is.

Ik heb verder een goede week achter de rug, zoals ik al zei heb ik mijn eerste 2 werkdagen erop zitten en ik moet zeggen, weer aan het werk te zijn geeft me weer energie.
Het viel niet helemaal mee om om 06:30 uit bed te moeten dat geef ik toch haha, maar eenmaal lekker bezig en weer buiten te komen, te wandelen met de kinderen echt het voelt weer goed om bezig te zijn. En het zijn maar 2 à 3 dagen in de week dus daarnaast heb ik nog genoeg tijd voor mezelf.

En ik merk het gelijk dat ik weer aan het werk geweest ben want nu ook de dagen erna, heb ik veel meer energie en ipv dat ik om 10:00 een keer mijn bed uit kom word ik nu gelijk weer uit mezelf wakker rond 8:00 (als ik niet hoef te werken) hoe heerlijk is dat, want dat betekend een hele dag voor me.

Zoveel energie gaf het me dat ik nu voor de 3de dag ga beginnen om onze keuken helemaal goed uit te zoeken, reorganiseren en schoonmaken. Ik ben woensdag begonnen en vandaag (vrijdag) maak ik de laatste dingetjes af (hierover komt morgen meer) en dat voelt heerlijk weer een opgeruimde keuken.

Het eten en drinken daar in tegen ging iets minder goed, doordat ik zoveel bezig ben vergeet ik vaak te eten en zeker te drinken. Dan neem ik alleen iets als ik er behoefte naar voel en dat is dan op een dag veel te weinig heb ik gezien in de app die ik heb van bodieboost, dus die balans hoop ik aankomende week weer te gaan vinden, dan ga ik niet als een gek tekeer in de keuken haha. Het scheelt wel dat ik niet veel snoep tussendoor want daar gun ik mezelf de tijd niet voor. Alleen het extra sporten laat er bij inschieten, ik beweeg nu wel meer als dat ik eerst deed toen ik nog geen werk had, maar ik ga niet specifiek een half uur een work-out doen dus balans dat is waar ik me aankomende week op ga focussen!

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn week, ook al was het resultaat wat mager, maar he ik voel me goed, positief en vol energie dus ik hoop dat het doorzet en ik volgende week weer een mooi resultaat mag neerzetten!

Hoe gaat het met jou?

Een gedachte over “Healthy Update #7

Geef een reactie

