Project: Schoon en Opgeruimd! En met resultaat

20160218_161307
Op mijn bucketlist heb ik staan dat ik dit jaar het huis helemaal onder handen ga nemen. Nu ben ik wel bezig met de minimalisme challenge maar dat voelt niet als genoeg. Vanaf vandaag start ik het project ‘Opgeruimd staat netjes‘ en de eerste ruimte in huis kan ik al afvinken!

In dit project ga ik zoals de titel al zegt het hele huis opruimen en schoonmaken van de keuken tot de logeerkamer en van de hal tot de woonkamer. Ons huis bestaat uit 12 verschillende onderdelen die ik ga aanpakken.

Het zal me niet in 1 maand lukken want ik wil hierbij elk laadje, kastje etc onderhanden nemen, dus ik neem er gewoon even goed de tijd voor. Ik ga alles kritisch goed uitzoeken en schoonmaken en als stok achter de deur zal ik er ook 1 keer per week over bloggen, wat ik heb gedaan en waar ik bijvoorbeeld tegenaan liep. Deze artikelen zullen voorlopig op zaterdag online komen zoals het er nu uitziet.

Ik hoop dat je het leuk vind om mee te kijken en misschien mee te doen. Elke week deel ik met jullie wat er op de planning staat.

Eigenlijk wilde ik de keuken aankomende week gaan doen, deze ruimte in huis is eigenlijk het eerste waar ik me aan erger, maar afgelopen week had ik ineens energie en zin om de keuken aan te pakken dus eigenlijk, met de start van dit nieuwe project heb ik de eerste resultaten al om te laten zien. Hier een paar Before en After foto`s en wat sfeerplaatjes van onze keuken.
(ik ben 3 dagen bezig geweest met het uitzoeken, sorteren, opruimen en schoonmaken van alle onderdelen in de keuken)

Next
De volgende ruimte die ik ga aanpakken is hal (waar je binnenkomt) en de trap naar boven, hier staan een hoop onnodige spullen in, een kapstok vol een trap vol en een meterkast die uitgezocht moet worden. Dus een wat minder intensief klusje deze week in compensatie van de keuken πŸ™‚ Dus volgende week zien jullie hiervan de resultaten!

Houd jij wel eens van dit soort opruim projecten in je huis of kamer?

5 gedachtes over “Project: Schoon en Opgeruimd! En met resultaat

  1. inmijnhum zegt:

    Hoi! Wat leuk! Ik krijg hier opruimkriebels van :D, dus misschien ga ik wel mee in dit project schoonmaken en opruimen. Mooi resultaat ;-)!

Geef een reactie

